Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل راه آهن کرمانشاه تا خسروی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند استاندار امروز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از فاز اول بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو در شهرستان اسلام آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وزرایی که بیشترین سفر را به استان کرمانشاه داشتند و تا کنون ۷ بار به این استان سفر کرده است، وزیر نیرو است که در ایام زلزله شخصا مسائل را مدیریت کرد و توانستیم بسیار سریع مسائل بحرانی در حوزه آب و برق را پشت سربگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: شرکت فراب یک شرکت توانمند در حوزه صنعت برق است که توانست کار بزرگی انجام داده و به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفت، تحقق ببخشد.

بازوند استان کرمانشاه را قطب پتروشیمی کشور معرفی کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۳ پتروشیمی فعال داریم که عملیات اجرایی چهارمین پتروشیمی هم با سرمایه گذاری حدود ۶ هزار میلیارد در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب آغاز شده است.

مدیر ارشد استان با اشاره به عملکرد موفق راه آهن کرمانشاه به خصوص در ایام اربعین، گفت: این پروژه از کرمانشاه به اسلام آباد حدود ۳۸ درصد پیشرفت دارد و می توان از آن به یک پروژه ملی یاد کرد چرا که از اهمیت زیارتی و تجاری بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این پروژه می تواند برای مبادلات اقتصادی یک فرصت محسوب شود، عنوان کرد: برای اجرای این پروژه نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که امیدوارم مجلس در این زمینه کمک کند تا هر چه سریعتر تکمیل شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با احداث سد مخزنی پاتاق امکان بهره مندی منطقه دالاهو و اسلام آباد از منابع آبی طرح عظیم گرمسیری فراهم می شود لذا تقاضا داریم که وزیر نیرو در این راستا همت خود را بکار بگیرند تا با اجرای این پروژه شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد منطقه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما در اولین روز سفر جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان و در چارچوب پیگیری سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، از کشور برادر و مسلمان پاکستان بازدید کردیم.

گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد