Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:54:31 GMT

امضای حکم انتصاب شهردار ملارد توسط وزیر کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۵۹۳

امضای حکم انتصاب شهردار ملارد توسط وزیر کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از امضای حکم انتصاب "محمدصادق کولی وند" شهردار جدید ملارد از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی‌نژاد ضمن بیان خبر فوق اظهار کرد: براساس تبصره (۳) ماده (۸۰ ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم دکتر رحمانی فضلی در خصوص انتصاب محمدصادق کولی وند شهردار جدید ملارد آمده است: «امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری ملارد وزير کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یادداشت تفاهم راه توسعه بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رئیس‌جمهور اردوغان و نخست‌وزیر عراق در بغداد به امضا رسید.

یادداشت تفاهم بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در خصوص همکاری در پروژه راه توسعه در بغداد، پایتخت این کشور امضا شد.

عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، رزاق محیبس الصداوی، وزیر حمل و نقل عراق، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات نیز در مراسم امضای یادداشت تفاهم حضور داشتند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای انجام دیدارهای رسمی صبح امروز عازم عراق شد و در فرودگاه بین المللی بغداد مورد استقبال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و سایر مقامات عراقی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای تفاهمنامه تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه های علمیه افغانستان