Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیر آب منطقه‌ای استان اردبیل به ۲۰ سال حبس محکوم شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

قاضی ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: حکم قطعی پرونده تخلفات در آب منطقه‌ای شهرستان اردبیل صادر شد و مدیر اختلاسگر آب منطقه‌ای اردبیل به 20 سال حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با بررسی پرونده تشکیل یافته و نیز تطابق با رای قطعی دادگاه تجدید نظر سلامت عزیزی مدیرآب منطقه‌ای شهرستان اردبیل به دلیل مشارکت در اختلاس به یک میلیارد ریال جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی، ارتشاء به هفت سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

محکومیت پزشکان کشور در 1559 پرونده "قصور پزشکی"/ افزایش آگاهی مردم درباره قصور پزشکانایران تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی علیه دیوان بین‌المللی کیفری را محکوم کردصدور احکام قطعی برخی مدیران سابق ‌محمودآباد / ‌متهمان به حبس، شلاق و انفصال از خدمت محکوم شدند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه با بررسی پرونده محکوم مشخص شد که این فرد در معاملات دولتی تبانی کرده و با جعل اسناد دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی اجرای قوانین را زیرپا گذاشته و اقدام به جرم کرده است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عتباتی تصریح کرد: موسی جوادی متهم دیگر این پرونده نیز بابت مشارکت در اختلاس به 7 سال حبس، بابت ارتشاء به 7 سال حبس، جعل اسناد رسمی به 2 سال حبس و سه فقره یک میلیارد ریال جزای نقدی و در مجموع 21 سال حبس محکوم شده و محکومیت چهار نفر از متهمان دیگر نیز شامل جزای نقدی و شلاق است.

وی ضمن اشاره به اجازه اعلام صدور حکم قطعی پرونده سوءجریان آب منطقه‌ای در رسانه‌ها براساس حکم دادگاه اظهار کرد: برخورد جدی با متهمان و سوءاستفاده کنندگان از منصب دولتی در دستور کار قرار گرفته و دستگاه قضائی در این زمینه بدون هیچ شوخی و اغماضی ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/132/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند