Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان زاهدان با موضوع ((اشتغال جوانان)) به ریاست بامری معاون فرماندار و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان زاهدان با موضوع «اشتغال جوانان» به ریاست بامری معاون فرماندار و به همراه نارویی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و روسای ادارات عضو ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر گردید؛ دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زاهدان طرح های پیشنهادی خود را در زمینه اشتغال را جمع بندی و در جلسه آینده ارایه کنند. همچنین صدا و سیمای مرکز استان مستندی تحت عنوان معرفی مشاغل مختلف جهت بهره مندی جوانان تهیه و تنظیم کند.

در نهایت طرح نیاز سنجی اشتغال جوانان بیکار توسط دستگاه های ذیربط و مرتبط اجرایی و نتایج آن جهت پیشبرد اشتغال پایدار استفاده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سالن اجتماعات فرماندار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد جلسه ستاد ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان در استانداری یزد با ریاست معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور مدیرکل اتباع و تعدادی از کارشناسان‌ این اداره برگزار گردید. 

در این جلسه آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین استان و اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت ‌و مقرر شد نسبت به اجرای دقیق قوانین و فرهنگ پذیری ایرانی و اسلامی و همچنین پیگیری های مستمر از تهران نسبت به جذب و مشارکت سازمانهای بین المللی و ایجاد طرح های زیرساختی و اولویت دار استان اقدام و اجرای طرح های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت با قوت ادامه یابد.

همچنین تدوام جلسات ساماندهی و استفاده بهینه از ظرفیت سایر ارگانها مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر زاهدان برای سومین روز
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد