Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه دادگاه در حال انشای حکم صادره برای موکلش است، گفت: هنوز حکم، صادر و ابلاغ نشده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گودرزی  گفت: دادگاه در حال حاضر مشغول انشای حکم موکلم است.

وی افزود: دادگاه هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

گودرزی گفت: دادگاه در حال صدور رأی است تا وضعیت موکلم از نظر جنبه عمومی قتل میترا استاد، روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 ۷ خرداد امسال میترا استاد به دست محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به قتل رسید و کیفرخواست پرونده اتهامی محمدعلی نجفی شامل قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نام برده تعریف شد، اما با بخشش اولیای دم، شهردار اسبق از قصاص رهایی یافت و دادگاه در دو روز ۶ و ۹ آذر به دلیل بررسی جنبه عمومی قتل برگزار شد.

در این جلسات، اظهارات کارشناسان اسلحه شناسی و پزشکی قانونی به همراه آخرین دفاعیات متهم و وکلای ایشان و همچنین شاهدان و مطلعان پرونده اخذ شد.

طبق نظر رئیس دادگاه، ادعای کمانه زنی گلوله منتفی شد و به گفته نماینده دادستانی، اشد مجازات درخواست شد.

پس از ختم دور دوم دادرسی، قاضی کشکولی اعلام کرد ظرف یک هفته، رأی نهایی صادر و اعلام خواهد شد و حالا پس از گذشت این مدت، رأی در مرحله انشاء قرار دارد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد علی نجفی قاضی کشکولی اسلحه شناسی دادرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان بیستمین دوره لیگ برتر شطرنج که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

این دوره لیگ شطرنج با حضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ کاندیدا استاد فیده با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی برگزار شد.

۲۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی مسابقات بود.

کد خبر 6079800

دیگر خبرها

  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | سالروز تولد استاد دکتر سیدعلی موسوی
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد