Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از آغاز بهره‌برداری فاز اول گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو اسلام آباد غرب با سرمایه گذاری ٢٢ میلیون یورویی بانک صادرات ایران خبر داد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اعلام این خبر در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز اول گازی نیروگاه ٩ مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس F در منطقه اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رضا اردکانیان وزیر نیرو، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت: بانک صادرات ایران تمرکز بر تامین مالی طرح‌های اولویت‌دار که بیشترین اثر بر اقتصاد کشور دارند را مورد حمایت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفیان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی واحد یک بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو ظرفیت ٣ ٧ مگاوات تولید برق به شبکه سراسری برق افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران با توجه به قدمت و خصوصیت همیشگی خود علاوه بر کمک به برآورده شدن نیازهای خرد مردم، حمایت از تامین سرمایه در گردش واحدهای اقتصادی کشور و فعال‌کردن جامع و کامل آنها را در دستور کار خود دارد.

وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران در بخش سرمایه‌گذاری با توجه به محدودیت منابع، طرح‌های اولویت‌دار و ویژه در صنعت برق به عنوان طرح‌های زیربنایی را حمایت مالی کرده به نحوی که طی یک سال اخیر، نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در اسلام‌آباد غرب و نیروگاه انرژی گسترجم به حمایت این بانک به بهره‌برداری رسیده‌اند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: تمرکز بر طرح‌ها و پروژه‌هایی که بیشترین اثر را بر اقتصاد کشور داشته باشند، به عنوان یک راهبرد در بانک صادرات ایران دنبال شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده در سایر حوزه‌های صنعت نیز شاهد بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی باشیم که توسط بانک صادرات ایران تامین مالی شده‌اند که از آن جمله می‌توان شرکت آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین واحد تولیدی آلومینیوم خاورمیانه و شرکت پتروشیمی سبلان اشاره کرد.​

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1431/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک صادرات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزیر امور خارجه عربستان سعودی در دیدار با مقامات پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور از جمله روند خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌ها و همچنین بخش گردشگری پاکستان اعلام آمادگی کرد.
سایت خبری «رادیو پاکستان» اعلام کرد «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی که در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی - اقتصادی به پاکستان سفر کرده است امروز (سه شنبه) با مقامات این کشور از جمله «شهباز شریف» نخست وزیر و «آصف زرداری» رئیس جمهور این کشور بصورت مجزا دیدار و گفت و گو کرد.
به گفته منابع خبری طرفین در این دیدار‌ها درباره مرحله اول طرح سرمایه گذاری چند ده میلیارد دلاری عربستان سعودی در بخش‌های مختلف پاکستان بحث و تبادل نظر کردند.
در جریان مذاکرات دوجانبه پاکستان و عربستان سعودی که با حضور وزرای ارشد دو کشور برگزار شد، دولت اسلام آباد پیشنهاداتی مربوط به سرمایه گذاری در بخش‌های خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌های پاکستان، پروژه‌های تولید برق خورشیدی، بخش معدن و گردشگری این کشور را به طرف سعودی ارائه کرد که مورد استقبال مقامات ریاض قرار گرفت.
به گفته منابع در جریان این دیدار‌ها سرمایه‌گذاری در زمینه احداث شهرک‌های بهداشتی و همچنین بخش پالایشگاه‌های نفت در پاکستان نیز از سوی مقامات دولت اسلام آباد به طرف سعودی پیشنهاد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وزرای امور خارجه، دارایی، برنامه ریزی، صنعت پاکستان نیز در جریان دیدار نخست وزیر پاکستان با وزیر امور خارجه سعودی حضور داشتند.
وزیر امور خارجه عربستان همچنین در دیدار با «آصف زرداری» رئیس جمهور پاکستان ضمن بررسی موضوعات مورد علاقه دوجانبه بر تلاش مشترک جهت تبدیل روابط دوستانه به پیوند‌های استراتژیک و اقتصادی فی مابین تاکید کرد.
مقامات پاکستان و عربستان سعودی همچنین در زمینه تحولات مهم امنیتی منطقه از جمله بحران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت و گو کرده و آتش بس فوری را در غزه خواستار شدند.
بنابر اعلام رسانه‌های پاکستانی سفر وزیر امور خارجه سعودی به اسلام آباد به منظور بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری دوجانبه انجام شده که تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های مرتبط با آن در جریان سفر آتی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان در ماه می ۲۰۲۴ به امضا خواهد رسید.
لازم به ذکر است عربستان سعودی به منظور حمایت‌های اقتصادی از پاکستان پیشتر از برنامه خود در مسیر سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد دلاری در بخش‌های مختلف پاکستان در چند سال آینده خبر داده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد