Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:40:18 GMT

دستگیری پنج عامل انسداد بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۸۰۹

دستگیری پنج عامل انسداد بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمد گنجه در تشریح این خبر اظهار کرد: روز اول اغتشاشات، خبری مبنی بر اینکه بزرگراه آزادگان توسط تعدادی از آشوبگران با آتش زدن لاستیک و سطل زبانه مسدود و بار ترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاد شده است، برای بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که عامل انسداد بزرگراه آزادگان چند تن بودند که قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مخفیگاه یکی از عاملان انسداد در حوالی شرک گلریز است و مراقبت های ویژه از مخفگیاه متهم انجام شد.

گنجه اضافه کرد: پس از حصول اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش د حضور دارد، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت وی صادر شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی بیان داشت: با دستور قضائی هفدهم آذر ماه اولین عامل انسداد برزگراه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

این مقام پلیسی، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر ۴ همدست وی نیز در ۴۸ ساعت اخیر در عملیات های مستقل و جداگانه ای دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر ۵ عامل انسداد بزرگراه آزادگان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4794413

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی اغتشاشات ایران دستگیری اراذل و اوباش شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه معلولان شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی دستگیری سارق آتش نشانی اغتشاشات ایران پیروز حناچی سیدابراهیم رئیسی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: ظهر امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، فردی با سلاح گرم اقدام به تهدید مدیر کارخانه کرده است، در کمترین زمان ممکن پلیس در محل حاضر شد.

وی به تایید صحت خبر و اعزام نیروی واکنش سریع ماموران یگان امداد و نوپو به محل حادثه اشاره و ادامه داد: قبل از حضور پلیس در محل، فرد مهاجم با یک قبضه سلاح گرم اقدام به زخمی کردن مدیر کارخانه کرده بود که مصدوم سریع به بیمارستان اعزام شد.

به گفته سرهنگ میراحمدی، متهم در ادامه با گروگانگیری ۲ نفر، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شد که با اقدام سریع ماموران انتظامی دستگیر و گروگان‌ها آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، علت اصلی درگیری خود با مدیر کارخانه را اختلافات مالی عنوان کرد، گفت: شهروندان بدانند که این گونه اقدامات خشن با واکنش قاطع و بی‌مهابای پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت، اجازه نخواهند داد به هیچ قیمتی به امنیت روانی مردم خدشه ای وارد شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان نیز گفت: تحقیقات اولیه پرونده و تفهیم اتهام گروگان‌گیر انجام و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

محمدجعفر عبدالهی بیان کرد: چنانچه بین افراد اختلافی بروز می‌کند، از دستگاه قضایی مطالبه استیفای حقوق قانونی خود را کنند و زیبنده نیست تسویه‌حساب‌ها به صورت شخصی اتفاق بیفتد.

رییس کل دادگستری تأکید کرد: نداشتن مدیریت روانی و بی‌توجهی به ابعاد قانونی از سوی گروگان‌گیر در این حادثه به بروز برخورد عبرت آموز منجر شد. زیرا حفظ و تأمین امنیت اجتماعی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی استان سمنان است و بدون مماشات رفتار خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی
  • دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای
  • فوت مرد ۳۴ ساله در تصادفِ بزرگراه آزادگان