Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور با برتری ارزشمند دانشگاه آزاد بندرعباس برابر پاس ناجا، همراه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ فصل جدید لیگ برتر ووشو از امروز (سه شنبه) با حضور هشت تیم و در آکادمی ووشو آغاز به کار کرد.
تیم‌ها در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه نخست، دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیات همدان  و هیات البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات اصفهان و هیات بندر ماهشهر رقابت‌ می‌کنند.

در حساسترین دیدار امروز، دانشگاه آزاد به مصاف پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانی رفت و در نهایت به برتری 8 بر 6 رسید تا شروعی ایده آل داشته باشد.

دانشگاه در بخش ساندا با حساب 5 بر 4 و در تالو با نتیجه سه بر دو مقابل پاس به برتری رسید تا در مجموع با نتیجه 8 بر 6 برنده شود.

نتایج دیدارها بدین شرح است:
گروه نخست/
هفته اول:
هیات البرز 2 - هیات همدان 7
پاس ناجا 6 - دانشگاه آزاد 8
هفته دوم:
پاس ناجا 12 - هیات همدان 2
دانشگاه آزاد 14 - هیات البرز صفر
گروه دوم/
هفته اول:
پارس جنوبی 12 - باشگاه مقاومت 2
هفته دوم:
هیات اصفهان 4 - باشگاه مقاومت 7

همچنین قرار بود تیم زاگرس پارس نیز در مسابقات امسال شرکت کند که هیات بندرماهشهر جایگزین این تیم شد.

با این اوصاف، دیدارهای ابتدایی بندرماهشهر مقابل هیات اصفهان و پارس جنوبی معوقه شد و در هفته های بعدی برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی متناسب با چارچوب‌های که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی‌های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها