Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه عربستان با طرح ادعاهای بی‌اساس و تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران نشان داد همچنان بر رویکرد تهاجمی و تنش‌آمیز اصرار دارد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان طی سخنانی در چهلمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس که با غیبت سران سه کشور از شش کشور عضو شورا(سران قطر، عمان و  امارات) برگزار شد، ادعا کرد کشورهای عضو شورای همکاری باید خود را در برابر حملات موشک‌های بالستیک ایمن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکرار اتهامات بی‌اساس علیه ایران ادعا کرد که منطقه خلیج(فارس) باید در رویارویی با ایران متحد شود.

بیانیه پایانی نشست ریاض

شرکت کنندگان در نشست ریاض در بیانیه پایانی اعلام کردند چالش‌های پیش روی منطقه اهمیت تقویت سازوکارهای همکاری را مورد تاکید قرار می‌دهد.

در این بیانیه آمده است هرگونه تعدی به هر یک از کشورهای عضو شورا، تعدی به تمام شوراست.

این بیانیه آورده است هدف عالی شورای همکاری، ارتباط و به هم پیوستگی و انسجام میان کشورهای عضو است.

این بیانیه بر اهمیت همکاری نظامی و امنیتی در منطقه خلیج فارس و تقویت صنایع جنگی در شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 196 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1104 کارشناس عراقی در مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • از نبرد دریایی ایران با آمریکا چه می‌دانید؟
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر