Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه عربستان با طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: باید با جدیت به برنامه هسته ای ایران و برنامه موشکی آن بپردازیم.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان امروز(سه‌شنبه) در افتتاحیه چهلمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که در قصر الدرعیه در ریاض برگزار شد و رهبران و نمایندگان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در آن حضور دارند گفت: منطقه ما امروز با مشکلات و چالش هایی مواجه است که نیازمند اتحاد و همبستگی برای مقابله با آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک سلمان مدعی شد: ایران همچنان به اقدامات خصمانه خود برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی و حمایت از تروریسم ادامه می‌دهد، مساله که باعث می شود از منافع خود و منافع ملت های خود محافظت کنیم و برای توقف دخالت های این کشور با جامعه بین المللی همکاری کنیم.

وی در ادامه به مساله هسته ای ایران نیز پرداخت و گفت: باید با جدیت به برنامه هسته ای ایران و برنامه موشکی آن بپردازیم و امنیت منابع انرژی و امنیت گذرگاه‌های آبی و همچنین کشتیرانی بین المللی را تامین کنیم.

در نشست دوره‌ای کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، ملک سلمان به مساله فلسطین و یمن نیز پرداخت.

به گزارش ایسنا ادعاها علیه ایران درحالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره برای حل بحران ها منطقه طرح‌ها و پیشنهادهایی منطقه‌ای مطرح کرده است که آخرین مورد آن ابتکار صلح هرمز است که البته تاکنون از سوی عربستان به آن پاسخی داده نشده است.

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان علاوه بر مطرح کردن ابتکار صلح هرمز در سازمان ملل اخیرا پیامی مبنی بر لزوم برقراری روابط بر اساس صلح و امنیت از طریق کویت به عربستان و بحرین فرستاده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ملک سلمان ایران و عربستان نشست سران شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی افزود: اما الان همان کشورها مقابل ملت های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود.کشورهای منطقه به جای تکیه بر اسب بازنده رژیم صهیونیستی به نیروهای خودشان، به نیروهای مسلمان در منطقه تکیه داشته باشند.

در این باره بیشتر بدانید:

کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود

کد خبر 845130 منبع: ایسنا برچسب‌ها دفاع - ارتش جمهوری اسلامی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود