Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله یزدی به دعوت علما، نخبگان حوزه و دانشگاه و مردم حوزه انتخابیه قم فردا در اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمد یزدی، دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه که پیش از این نماینده استان تهران در دومین، سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری بوده، فردا در انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم ثبت‌نام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محمد یزدی به دعوت علما، نخبگان حوزه و دانشگاه و مردم قم، داوطلب شرکت در انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌شود. پیش از این هم علما و نخبگان حوزه و دانشگاه و مردم مشهد از آیت‌الله مصباح یزدی خواسته بودند تا این استاد حوزه و استاد اخلاق در اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری آیت الله یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده