Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیو نش هم یکی از طرفداران لیونل مسی است.

طرفداری - استیو نش که یکی از ستاره های سابق NBA به شمار می آید به ستایش از لیونل مسی پرداخته است. او با دنیای فوتبال بیگانه نیست و یکی از مالکین باشگاه مایورکای اسپانیاست.

به گزارش ibtimes، نش چند روز پیش به بارسلونا رفته بود تا با آنتوان گریزمان دیدار کند. او در مصاحبه ای که با وب سایت سایت این باشگاه داشت گفت:

گریزمان یک قهرمان جام جهانی است و بازیکن فوق العاده ای برای بارسلونا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان به بسکتبال هم علاقه مند است و به نظرم این باعث می شود دوستی ما جالب شود. شاید بهتر است یک بار با هم رقابت کنیم!

وی در ادامه افزود:

از نظر باشگاه مایورکا باید بگویم ما واقعا افتخار می کنیم که توانستیم در برابر باشگاه بزرگی چون بارسلونا بازی کنیم. این بازی برابر بهترین بازیکنی بود که در تاریخ فوتبال حضور داشته است. این یک فرصت عالی برای باشگاه ماست که می توانیم این سطح از فوتبال را تجربه کنیم و باید به پیشرفت ادامه دهیم. من یکی از طرفداران لیونل مسی هستم و هرزمان که بتوانم بازی های بارسا را در آمریکا تماشا می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!