Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: تلاش نخبگان می‌تواند روزنه‌های امید را در کشور ایجاد کند و باید تلاش کنیم که از جریان نخبگانی و دانشجویی جا نمانیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عظیم ابراهیم پور، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در آیین اولین یادواره شهدا که عصر دیروز در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: جریان نخبگانی دانشجویی با شعار‌های انقلابی وجه اشتراک زیادی دارد و تفکر انقلاب اسلامی در دنیا رواج بسیار پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم پور با اشاره به شاخصه انقلای بودن از نظر رهبر انقلاب، گفت: در آستانه انتخابات مجلس باید دید که چه کسی انقلابی است و از دید رهبر شخص انقلابی طرفدار مردم محروم و دردمند بوده نه انقلابی کسانی که طرفدار حقوق‌های نجومی و سرمایه داری هستند.
دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: خارج از لیست اصولگرا و اصلاح طلب الان وقت اتحاد است و هر چه تفکر انقلابی داریم باید برای حفظ نظام به کار گیریم.

وی با اشاره به نمود انقلابیون در جریان سیل و زلزله اظهار داشت کسانی که در این جریان‌ها خالصانه خدمت می‌کردند انقلابی هستند نه برخی سلبریتی‌ها که با پرواز نیم روزی می‌آمد و برمی‌گشتند پس این‌ها را باید کنار بگذاریم.

عظیم پور با تاکید بر اینکه دوران سخت پشت سرگذاشته می‌شود، گفت: با تلاش نخبگان روزنه‌هایی باز می‌شود بنابراین خبر‌های خوبی از رشد و امید در کشور در راه است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم از جریان نخبگان و دانشجویی که گره‌ها را باز می‌کنند جا نمانیم که قطعا دوران شیرین انقلاب را خواهیم دید.

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با توصیه‌ای به دانشجویان که در مسیر انقلاب مراقبت زیاد داشته باشند افزود: فتنه‌ها بخشی از عملیات کف میدان است، اما باید تلاش کنیم با معنویت و حرکت در مسیر ائمه خود را از فتنه جدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه یادواره شهدا بسیج دانشجویی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود