Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحولات در باشگاه تراکتور بعد از باخت برابر ماشین سازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از شکست تیم تراکتور برابر ماشین‌سازی، صادقیان مدیر عامل این باشگاه از سمت خود استعفا داد.

شنیده می شود فعلا میرمعصوم سهرابی به عنوان سرپرست باشگاه تراکتور معرفی شده است. سهرابی پیش از این سمت مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز و رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز را برعهده داشته و در باشگاه تراکتور معاونت باشگاه تراکتور را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وحید خوش زرع مدیر رسانه‌ای تیم تراکتور از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این احد شیخ لاری که سرپرست تیم تراکتور بود، به سمت سرمربی این تیم انتخاب شده است.

در کنفرانس خبری پیش از بازی از شیخ‌لاری در مورد اینکه چه کسی به جای شما سرپرست تیم تراکتور می شود، پاسخ داد که فعلا کارهای سرپرستی را هم خودم می کنم.

البته احتمال دارد میراب که مدیر اجرایی تیم تراکتور است و سابقه سرپرستی تیم گسترش فولاد را داشت، به عنوان سرپرست جدید تیم تراکتور معرفی شود.

انتهای پیام/20/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: استعفا تراکتور تبریز ورزش سهرابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد با چالش جدیدی مواجه شده است. پس از کسب ۳ نتیجه ضعیف در بازی‌های خانگی و شکست پُر گل ۴ بر یک برابر ذوب آهن در هفته بیست و سوم مدیران باشگاه تراکتور طی جلسه‌ای که با «پاکو خمز» و دستیاران او داشتند به آنها متذکر شدند تا در ۷ دیدار باقی مانده بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند تا این تیم با قرارگیری در رتبه‌ای مناسب فصل را به پایان برساند.

با این حال خمز طی مشورتی که با دستیاران اسپانیایی خود داشته، تصمیم به فسخ قرارداد با تراکتور گرفته و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است. همچنین آنها با سفارت اسپانیا در ارتباط هستند تا بتوانند با تهیه بلیت ایران را به مقصد کشور خود ترک کنند.

خمز در دیدار برابر تیم‌های بالا نشین استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان نتوانست انتظارات هواداران تراکتور را برآورده سازد و به نوعی این تیم شانس بسیار پایینی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. هنوز باشگاه تراکتور جانشین خمز را معرفی نکرده است.

کد خبر 6078844

دیگر خبرها

  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز