Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:15:24 GMT

رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۰۲۶

رفتن استراماچونی چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاریفرد در مورد گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما گروه آسانی نیست و گروه سختی است اما ما هم باتجربه هستیم و با اضافه شدن مهاجمان جدید سعی می‌کنیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

وی در مورد میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث گفت: وظیفه فدراسیون فوتبال است که پیگیر میزبانی تیم های ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از این موضوع بیشتر ضرر می کنیم. بعد از چند سال هنوز از حضور تماشاگران و حمایت آنها محروم هستیم. 

انصاریفرد در مورد اتهاماتی که استقلالی ها به این باشگاه دارند گفت: در استقلال یک مربی آمده که صدرنشین شده و بعد تیم را رها کرده و رفته است. طبیعی است که هواداران استقلال رفته است. رفتن ایشان چه ربطی به باشگاه پرسپولیس دارد؟ کالدرون هم این مشکل را دارد اما ما چه زمانی در مورد استقلال صحبت کرده ایم. اگر هم مشکلی بوده ما خودمان حل کرده ایم و گردن کسی نینداخته ایم. پرسپولیس چه گناهی کرده است که همه تقصیرها را می اندازند گردن تیم ما.

وی ادامه داد: الان که استراماچونی رفته است از وزیر ورزش تا معاون وزیر خارجه و سایر مسئولان دنبال این افتاده اند که استراماچونی برگردد اما آیا زمانی که برانکو رفت کسی این کار را کرد؟ چرا می خواهند همه کاسه و کوزه ها را سر پرسپولیس بشکنند؟ 

انصاریفرد ادامه داد: هواداران و مسئولان استقلال باید بدانند تا زمانی که در مورد پرسپولیس این قضاوت ها را می کنند وضع استقلال همین است. 

پرسپولیس دو دوره از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده است اما با تعدادی بازیکنان جوان و گمنام رفت فینال آسیا. آیا شیخ سلمان پرسپولیسی بوده است؟ اگر استقلال رفته ترکیه و اردو زده و در سوپرجام شرکت نکرده است، آیا رئیس دادگاه بین المللی ورزش پرسپولیسی بوده است؟

محمدحسن انصاریفرد خاطرنشان کرد: الان با این دعواهایی که در استقلال وجود دارد دیگران دارند سود می برند. ما از طرف مدیریت باشگاه و بازیکنان هیچ وقت در مورد استقلال صحبت نمی کنیم. هیچ وقت مشکلات خودمان را گردن استقلال نمی اندازیم. اما استقلالی ها هر وقت به مشکل می خورند تقصیرها را می اندازند گردن پرسپولیس و می گویند وزیر ورزش پرسپولیسی است.

از هواداران استقلال می خواهم که اتفاقات را درست تحلیل کنند. ما روزهای سخت خیلی زیادی داشتیم. ما 9 سال موفقیتی نداشتیم اما هواداران ما صبور بودند و پشت تیمشان ایستادند تا تیم قهرمان شد و چند جام آورد.

کد خبر 4794453

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسن انصاریفرد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟