Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال به اعتراض‌های هواداران در حمایت از خود واکنش نشان داد و عنوان کرد این اتفاقات فراتر از ورزش است.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال که روز دوشنبه تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد درباره رفتنش از ایران در گفت‌وگو با سایت marione گفت:

* دیرکرد، تأخیر در پرداخت در اروپا نیز اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا تصمیم به ترک کردن گرفتی؟
- "در پاناتینایکوس نیز این اتفاق رخ می‌دهد که حتی شش ماه با تأخیر پرداخت کنند ، اما در اینجا مساله نداشتن نظم رسمی است."

* معنی؟
- «من نمی توانم به جزییات بپردازم. در همین رابطه در حال بررسی هستیم.»

* اما می‌توانستی بمانی. دیر یا زود پول خود را به دست می‌آوردید درست است؟
- از آن جا که فیفا در حال بررسی قرارداد من است قرارداد من را به حالت تعلیق درآورد، دیگر نتوانستم کار کنم.»

* خداحافظی شما همه هواداران را عصبانی کرد؟ هواداران به خیابان آمدند و وزیر ورزش سلطانی‌فر را به حمایت از رقیب بزرگ خود یعنی پرسپولیس متهم کردند. کانال دیپلماتیک با سفیر ایتالیا فعال شده است تا وی را به عقب برگرداند ...
- "با وجود این، این چیز فراتر از هر نوع ورزشی است. پیشینه سیاسی غیرقابل تصور بود ».

* آیا می‌توانید به ما بگویید چه اتفاقی افتاده است؟
- "یک سری اتفاقات بود که دست به دست هم داد. استقلال یکی از دو تیم عالی دولتی است، هواداران حمایت‌های زیادی از تیم دارند. ما در مورد سی میلیون نفر در سراسر آسیا صحبت می‌کنیم.

 "با وجود این، این چیز فراتر از موضوع ورزش است. پیشینه سیاسی غیرقابل تصور بود ».

* جدا؟

- "بله ، ۳۰ میلیون. من اغراق نمی‌کنم.  وزیر ورزش، رییس و پنج عضو هیات مدیره را منصوب می کند. آن‌ها سیاستمدار هستند که از ورزش و فوتبال اطلاعی ندارند."

* پول را کنار بگذارید، آیا در آن‌جا مشکل دیگری داشتید؟
- بله، اما این‌ها قسمتهایی هستند که هیچ ارتباطی با رفتن من ندارند. به عنوان مثال، در اولین بازی با صد هزار نفر در ورزشگاه، مترجم من را گرفتند ... "

* اما اگر آن‌ها می‌خواستند شما را دچار مشکل کنند، چرا شما را استخدام کردند؟
- "بدیهی است که همه را در تیم دوست نداشتم. این اتفاق می‌افتد".

* اما چرا یک مربی که مربیگری اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ را دارد تصمیم به رفتن به ایران و مربیگری در این کشور گرفت؟ چه کسی این کار را انجام داد؟
- "من منتقد این جریان نخواهم شد. از آن‌جا که در تابستان هیچ بحثی با باشگاه‌های ایتالیایی وجود نداشت، تصمیم گرفتم بروم. من ۴۳ ساله هستم و می‌خواهم مربیگری کنم. و بعد، باور کنید که ماجراجویی جذاب بود."

* سعی کنید ما را متقاعد کنید ...
- «استقلال هواداران  زیادی دارد و همیشه ورزشگاه پر از تماشاگر است. فضایی که یادآور دهه هشتاد ما بود. فقط فکر کنید، در ابتدا من همسرم و فرزندانم را با خود آوردم و هواداران نیز به همین دلیل من را دوست داشتند. شهری زیبا که مردم در آن زندگی می‌کنند و به خوبی می‌خورند».

* هواداران و حتی بسیاری از طرفداران. آیا نقش مهم زنان در فوتبال در آسیا را تأیید می‌کنید؟
- "من تأیید می کنم. من هرگز با هواداران زن مانند حضورم در ایران عکسه نگرفته بودم. فوتبال در ایران یک خروجی اجتماعی است. بلیت‌ها ۴ تا ۵ یورو هزینه دارند و اشتیاق بسیار زیادی وجود دارد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام