Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۲۲ آذر از ساعت یازده تیم نامینوی اصفهان در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان پارس آرای شیراز است.

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان سایپا با نتیجه چهار بر صفر نامینو را شکست داد.
نامینو با یک امتیاز در رده دهم جدول رقابت‌ها جای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی با امیدواری بسیاری درباره آینده تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا صحبت به میان می‌آورد. او امروز باید همراه شاگردانش مقابل بحرین قرار بگیرد.

دربازی اول به نظر رسید طراوت همیشگی را نداشتید. هرچند درنهایت افغانستان را با برتری پشت سر گذاشتید.

 پیش از اینکه به تایلند برسیم به بازیکنانم اعلام کردم در بازی اول با سختی و دشواری مواجه خواهیم شد و همین هم شد. این روال در همه مسابقات وجود دارد، اما انتظارم این است که از بازی با بحرین آن نمایشی که انتظار داریم در سالن مسابقات به اجرا گذاشته شود.

_به نظر رسید مقابل تیم ملی فوتسال افغانستان شوکه شدید.

آن‌ها پیشرفت کرده‌اند و من منتظر چنین نمایشی از افغانستان بودم. تیم خوبی دارند اما به هرحال من انتظار دیگری از بازیکنان دارم و باید بازی به بازی بهتر شویم.

_ گویا از کیفیت برخی بازیکنان هم راضی نبودید.

همان طور که گفتم باید روی نقاط ضعف کار کنیم. ما تازه وارد این تورنمنت شدیم و دیدید که ژاپن هم در بازی اول شکست خورد و شگفتی رخ داد. نباید اجازه بدهیم تیم‌های کوچک قاره روی تیم‌های بزرگ مسلط شوند و باید با تمام قوا در بازی‌های بعد حاضر شویم.

_ آیا در بازی با بحرین تیم ملی فوتسال متحول خواهد شد؟

 از بازی اول درس گرفتیم و به طور قطع این بازی برای ما یک ملاک خواهد بود تا با تمام قوا در بازی‌های بعد حاضر شویم. افغانستان تیم خوبی نشان داد. آن‌ها پیشرفت قابل‌توجهی کرده‌اند و به طور کلی فاصله تیم‌ها در فوتسال آسیا نسبت به گذشته کاهش یافته است. بعد از بازی با افغانستان به همراه اعضای کادر فنی روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم تا بهترین عملکرد ممکن را در بازی‌های بعد داشته باشیم. اعتقاد من این است که این بازیکنان ظرفیت‌های بالایی دارند و در این تورنمنت می‌‍توانند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

_ارزیابی شما از شکست ژاپن مقابل قرقیزستان چیست؟

هرچند این نتیجه یک هشدار جدی برای ماست، اما اعتقاد دارم ژاپن به شکل یک مدعی جدی باز خواهد گشت و همچون گذشته برای ما یک حریف جدی خواهد بود. البته ما نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی برای تیم ملی فوتسال ایران رخ دهد.

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • افغانستان امروز به مصاف کویت می‌رود
  • با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم
  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس