Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 13 در نشست تقدیر از دبیران کانون های معلولان از مناسب سازی سراهای محلات سیزده گانه خبر داد و گفت: با توجه به شعار و رویکرد شهردار تهران ، منطقه 13 به جدیت پیگیر مناسب سازی محدوده منطقه برای حضور آسان توانیابان در شهر ، اماکن و فضا های عمومی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، جلسه ای به منظور تقدیر از عملکرد دبیران کانون معلولین محلات با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ، سبحانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ، سرپرست اداره سلامت و جمعی از توانیابان در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه13 با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر “تهران ، شهری برای همه ” گفت : شهر باید برای تردد ایمن توام با سهولت همه گروه های اجتماعی به خصوص افراد دارای معلولیت و مصدومیت مناسب سازی شود ، از این رو از مدتها پیش، عزم جدی در مجموعه شهرداری منطقه 13 با تشکیل کمیته های مناسب سازی ، تعامل با سایر سازمانها برای اقدامات عمرانی و همچنین اختصاص اعتبار و منابع لازم شکل گرفته است.
وی ضمن تقدیر از فعالیت و تلاش دبیران کانون های معلول، آنها را از ظرفیت های موثر در محلات دانست و گفت:سراهای محلات در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید فعالیت های خود را برای هم محله ای ها و سایر توانیابان در این مراکز پیگیری کنید.
وی با بیان اینکه چندین معبر در محدوده برای توانیابان آماده سازی شده که تا پایان سال ، معابر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد ابراز امیدواری کرد که با پیشرفت امور ، در سال های آینده بخش اعظمی از معابر برای تردد آسان معلولان مناسب سازی شده باشد.
همچنین شهردار منطقه13 از مناسب سازی کلیه سراهای محلات خبر داد و گفت : اخیرا ، اقدامات مناسب سازی سرای محله صفا مورد بهره برداری قرار گرفت که مورد استقبال توانیابان قرار گرفت.
در این جلسه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 گزارشی از فعالیت های این منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت ارائه کرد و گفت: مراسم افتتاحیه مناسبت سازی سرای محله صفا ، دیدار با خانواده دارای 3 عضو معلول، ویژه برنامه های جشن ، سینما سلامت ، دوشنبه ها و چهارشنبه ورزشی با رویکرد هفته ملی معلول و …. از اهم برنامه های این معاونت بود.
همچنین سبحانی با بیان اینکه از آنجا که افراد ناشنوا ، مشخصه ظاهری که نشان دهنده معلولیت آنها باشد ، ندارند ولی می بایست شرایط را برای حضوراین عزیزان در جامعه فراهم کنیم تصریح کرد: در این راستا در کلیه برنامه های این منطقه ،مترجم مخصوص ناشنوایان حضور داشته و مطالب را با زبان اشاره منتقل می کند.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناسب سازی سرای محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲