Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهیه و پخش هرگونه کلیپ، موشن گرافی و انیمیشن انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه ای تخلف بوده و برخورد قضایی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن نگین تاجی ظهر سه شنبه در نشست فوق العاده پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری استان افزود: پرونده های جرائم انتخاباتی، خارج از نوبت رسیدگی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به قانون پیشگیری از وقوع جرم مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستگاه قضایی استان اقدامات خود را در خصوص جرائم انتخاباتی، از شش ماه پیش آغاز کرده است.

وی افزود: شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی همزمان با ثبت نام نامزدها، وارد مرحله ی جدیدی شده و در رصد فضای مجازی مسائل متعددی از عناوین مجرمانه انتخاباتی مشاهده شده و کلیپهایی نیز در فضای مجازی و رسمی پخش می شود که همه این مسائل رصد می شود.

نگین تاجی تصریح کرد: مداخلات مدیران در انتخابات جرم محسوب می شود و به شدت با شخص مجرم برخورد می شود که در همین زمینه تذکرات زیادی به مدیران داده شده است.

وی افزود: همچنین برخی نامزد ها حرکاتی را انجام می دهند که مصداق عناوین مجرمانه است و دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا می کند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

نگین تاجی تاکید کرد: اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص موضوع انتخابات و مصادیق و عناوین مجرمانه انتخاباتی، رسانه ای  خواهد شد و در همه ی موارد قانون برای همه و به شیوه ی صحیح اجرا خواهد شد.

وی افزود: دادستانهای شهرستانها در سراسر استان نیز لیست هیئتهای اجرایی را کنترل و تا اندازه ای که امکان داشت اصلاح شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن رسانه فضای مجازی قانون کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی