Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مجموعه فرهنگی و گردشگری سرخه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان و با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسئولان استان سمنان کلنگ‌زنی شد.

مهدی جمال مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این مجموعه اظهار کرد: این مجموعه با هدف جذب گردشگر به شهر سرخه و استان سمنان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرکز دربرگیرنده مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی، گردشگری است تا ضمن جذب گردشگران و خدمات رسانی به مسافران، نمایش دهنده دستاوردهای ریاست جمهوری در موزه ای با محوریت ایشان باشد.

جمال گفت: این مجموعه در دو طبقه و در زمینی با مساحت ٢۴ هزار متر مربع ساخته می‌شود و در حال حاضر ١٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود: مجموعه گردشگری این پروژه شامل رستوران، فودکورت، کافه، فروشگاه و...و مجموعه یادمان فرهنگی شامل سالن های چند منظوره، کتابخانه موزه، کلاس ها و کارگاه های آموزشی، گالری و نمایشگاه و ... است.

مجموعه فرهنگی و گردشگری سرخه در امتداد جاده ورودی سرخه در دست احداث است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سیدانور رشیدی با بیان این مطلب گفت:این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی شهدا، شهرداری الکترونیک، فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی پارک شهدا است.
وی افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمران امسال خبر داد.
رشیدی در ادامه به عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع در پارک شهدای شهر سنندج اشاره کرد و افزود: قرار است کلنگ احداث این طرح در آینده نزدیک بر زمین زده شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.
رشیدی در پایان تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و نهایی شده است.

دیگر خبرها

  • آرامگاه حافظ رکورد زد!
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌ میلیون گذشت
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس 
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی استان فارس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس