Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشروح گفت و گو به زودی در پارسینه منتشر خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کدخدایی شواری نگهبان نظارت استصوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید گفت: این اقدام باید به صورت جهادی انجام شود، هریک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوئیم به درد مردم برسید، این اقدام باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد.

وی افزود: هر یک روزی که تحویل عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد. اگر اشکال هم از ما است بگویند رفع کنیم. بحثی نیست؛ ما نمی‌گوییم اشکال از آن‌ها است بلکه می‌گوئیم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری. اینکه می‌گویند طرح فعلاً باقی بماند، درست نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تأیید بوده است، خاطرنشان کرد: اگر شرکت دیگری تأیید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران سپس در صحن شورای شهر، تصریح کرد: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می‌گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد. ما هنوز مشکل واگن‌ها را به سرانجام نرساندیم.
وی گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد. کد خبر 745099

دیگر خبرها

  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • کدخدایی: امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • کدخدایی: مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • صدور بالاترین سطح هشدار برای ۵ استان کشور؛ مردم مراقب باشند