Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسسه حقوق بشر آلمان (DIMR) به تازگی با انتشار گزارش سالانه خود، با اشاره به افزایش تعداد بی‌خانمان‌ها تاکید کرده است برای اسکان دادن این افراد باید تامین مسکن ارزان‌قیمت باید مورد توجه قرار گیرد. این مؤسسه همچنین نسبت به استفاده از سکونتگاه‌های موقت به منظور اسکان درازمدت آنها انتقاد کرد.
به گزارش شبکه دویچه وله بررسی‌های این موسسه مردم‌نهاد نشان می‌دهد تعداد افراد بی‌خانمان در آلمان، رقمی ‌بین ۳۱ هزار و ۳۰۰ نفر تا ۵۴۲ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآورد دقیق این آمار البته به دلیل وجود تعاریف مختلف از «بی‌خانمان بودن» آسان نیست، چراکه برخی اوقات این افراد شامل کسانی می‌شوند که بنا به دلایلی مجبور هستند با دوستان یا خویشاوندان خود زندگی کنند.
این آمار همچنین می‌تواند شامل پناهندگان ساکن اردوگاه‌ها باشد. دسته سومی ‌هم از بی‌خانمان‌ها هستند که داخل خودرو یا کاروان یا در پناهگاه‌های اضطراری زندگی می‌کنند.
مؤسسه حقوق بشر آلمان همچنین در بررسی‌های خود دریافته که تعداد موارد بی‌خانمانی، به ویژه در شهر برلین، رو به افزایش است. طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی تعداد بی‌خانمان‌ها در برلین سه برابر شده است.
گزارش این مؤسسه همچنین تاکید دارد که تعداد بی‌خانمان‌ها در ۸ ایالت آلمان، در مجموع شمارش نمی‌شوند و به نظر می‌رسد این آمار در سطح ملی نیز نگهداری نمی‌شود. در ادامه این گزارش آمده که بعید به نظر می‌رسد آمار این افراد شمارش نشده تا سال ۲۰۲۲ موجود باشد.

برچسب‌ها شبکه دویچه وله بی خانمانی آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه دویچه وله بی خانمانی آلمان شبکه دویچه وله بی خانمانی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی‌های منچسترسیتی

آفتاب‌‌نیوز :

من‌سیتی از دهه دوم قرن جدید با سرعت بسیار بالایی مراحل پیشرفت و ترقی را طی کرده و هر فصل به قهرمانی و موفقیت‌های باشگاه اضافه میکند.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهمترین دستاورد‌های این باشگاه بود که در فصل ۲۳ /۲۰۲۲ بدست امد و همین مطلب در محبوبیت و استقبال بیشتر از سیتی و لباس منچسترسیتی بسیار موثر بوده است. با توجه به قدرت حال حاضر باشگاه این احتمال وجود داره که طی سال‌های آینده این عنوان از ۱ مرتبه به تعداد بالاتری ارتقا پیدا کند.

در لیگ جزیره قدرت‌های بسیار بزرگی وجود دارند که با توجه به سابقه و گذشته بسیار درخشانشان سیتی قابلیت رقابت آماری با آن‌ها را ندارد چرا که تعداد قهرمانی سیتی کلا ۹ مرتبه بوده که این عدد کمتر از نصف آمار رقبا است. اما نکته‌ای که سیتی را برجسته میکند قهرمانی‌های پیاپی تیم در شش سال گذشته است که ۵ مرتبه عنوان قهرمانی را بدست آورده است.

در رقابت‌های جام حذفی سیتی موفق شده ۷ مرتبه قهرمانی به دست بیاورد که نصف تعداد قهرمانی‌های آرسنال به عنوان برترین تیم در این رقابت‌ها هست. سیتی در صورت کسب یک قهرمانی دیگر همراه با تیم‌های لیورپول و تاتنهام و چلسی متشرکا سومین تیم برتر این رقابت‌ها می‌شود.

اوضاع در جام اتحادیه برای سیتی خوب است و با ۸ عنوان قهرمانی دومین تیم برتر در انگلستان هستند. بهترین آمار را لیورپول با ۱۰ قهرمانی این رقابت‌ها دارد؛ که این فاصله با توجه به قدرت سیتی در سال‌های اخیر بنظر زیاد نمی‌آید.

۶ مرتبه قهرمانی در سوپر کاپ برای سیتی آمار چشم گیر و مناسبی نیست و نشان میدهد آن‌ها در کسب موفقیت این تورنومنت چندان موفق نبودند، چون با توجه به تعداد قهرمانی در لیگ و جام حذفی انتظار آمار بهتری از این تیم می‌رفت.

در مجموع در اغلب رقابت‌ها سیتی آمار برجسته‌ای ندارد، ولی باید به این نکته دقت کنید که سیتی در پانزده سال اخیر تغییرات گسترده‌ای کرده و از آن پس بود که شروع به کسب قهرمانی‌ها کرده پس قطعا سال‌های بیشتری برای داشتن آمار و تعداد قهرمانی بیشتر نیاز دارد.

اگر این روال سیتی حفظ شود هیچ بعید نیست که تا ۵ سال دیگر از این تیم به عنوان رکورد دار بعضی از رقابت‌ها یاد شود.

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • آیا تغییرات اقلیمی در افزایش حساسیت بهاری نقش دارد؟