Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار خانزادی در بدور ورود به کراچی از سوی «احمد محمدی» سرکنسول ایران در این شهر، مقامات ارشد نیرو دریایی پاکستان، و مسئولان ارشد دولت ایالتی مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نداجا همچنین با حضور در مرقد «محمد علی جناح» بنیانگذار پاکستان پس از اهدای تاج گل و ادای احترام، دفتر یادبود این رهبر انقلابی پاکستان را امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات نیرو دریایی ایران به دعوت نیرو دریایی پاکستان برای بازدید از مراکز نظامی و آشنایی با دستاوردهای این کشور در عرصه علوم نظامی، دفاعی و امنیت دریایی به شهربندری کراچی سفر کرد.

سرکنسول ایران در کراچی طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هیات نیرو دریایی به ریاست امیر خانزادی در برنامه هایی که از جانب نیرو دریایی پاکستان تدارک دیده شده بود، شرکت کرد.

وی افزود: فرمانده نداجا همچنین از دانشکده مهندسی جوهر، دانشگاه نیرو دریایی، پایگاه دریایی قاسم و از کارخانه کشتی سازی کراچی بازدید کرد.

امیر دریادار خانزاده با فرماندهی نیرو دریایی حوزه کراچی، فرمانده دانشگاه نیروی دریایی، فرمانده گارد ساحلی و رئیس کارخانه کشتی سازی پاکستان دیدار و درخصوص توسعه همکاری ها میان نیروهای دریایی ایران و پاکستان بحث و تبادل نظر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (دوشنبه) با سفر به «اسلام آباد» با دریادار «ظفر محمود عباسی» همتای پاکستانی خود دیدار و درخصوص توسعه همکاری های مشترک و موضوعات مورد علاوه بحث و تبادل نظر انجام داد.

برچسب‌ها پاکستان حسین خانزادی نیروی دریایی پاکستان کراچی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان حسین خانزادی نیروی دریایی پاکستان کراچی ایران پاکستان حسین خانزادی نیروی دریایی پاکستان کراچی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رییسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

کد خبر 6086983 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی