Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی آموزشی مسئولین بازرسی ادارت ورزش و جوانان استان ها گفت: هنر بازرسی در این است که پیش از وقوع تخلف مدیران کل را آگاه کند تا به بدنه دستگاه آسیب وارد نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان گفت: بحث بازرسی درون سازمانی مستلزم این است که بازرس وظیفه  و مسدولیت های هر واحد را دقیق بداند و تعامل کامل با مدیر کل استان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تذکرات حین انجام کار و پیشگیری از وقوع تخلف بسیار مهم تر از ارائه گزارش تخلفات است. هنر این است جوری وارد عمل شوید که مدیران کل گرفتار موارد بعدی نشوند.

وی افزود: وقتی مدیر کل یک استان به دلیل تخلف زیرمجموعه هایش گرفتار شود اعتبار دستگاه و در نهایت اعتبار نظام زیر سوال می رود یعنی شما در حال صیانت از اعتبار نظام هستند.

فرامرزیان تاکید کرد: با اجرایی شدن چهار مورد مهم، بسیاری از مشکلات حل می شود و میزان تخلفات به حداقل می رسد. در ابتدا باید شرح وظایف پست های ادارات کل تنظیم و بر اساس این شرح وظایف فرایند انجام کار ترسیم شود. سپس فرایند مطلوب تعریف و در نهایت فرایندها الکترونیکی شود.

او در پایان گفت: اگر ما به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات به تکلیفمان به موقع عمل نکنیم دستگاه های نظارتی وارد کار می شوند. بنابراین گزارش تخلفات باید به موقع ارسال شود تا اقدام مقتضی صورت بگیرد و کار به دستگاه ثالث کشیده نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشکلات معاون معاون وزیر ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات

اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی بلافاصله پس از برگزاری مرحله اول انتخابات، جلسه جدیدش را به ریاست دادستان کل کشور برگزار کرد و در آنجا مقرر شد همچنان مسایل پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در دستور کار همه نهاد‌های امنیتی، اجرایی و قضایی دنبال شود و تخلفات و جرایمی که قانونگذار عنوان کرده پیگیری شود تا قبل از مرحله دوم انتخابات این امکان وجود داشته باشد که اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی افزود: یک جلسه دیگر طی هفته آینده خواهیم داشت برای اینکه آخرین وضعیت پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را تا قبل از مرحله دوم جمع بندی کنیم و در مورد آن تصمیم گیری شود.

جهانگیر درباره پرونده‌های تخلفات انتخاباتی نیز گفت: یکسری پرونده‌ها به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها نیز کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است و جمع بندی و خروجیش در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اصلی ما در سال گذشته در شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست قوه قضاییه برگزار شد، بحث پیشگیری از سرقت بود، گفت: در این زمینه، اقدامات خوبی انجام شده است و نتیجه آن این بود که برای اولین بار در اسفند سال گذشته با کاهش سرقت روبرو بودیم.

وی افزود: بحث مرخصی سارقین در ایام عید کلا منتفی شد و سخت گیری‌ها در این زمینه افزایش یافته است. در کارگروه‌های دادستانی نظارت بر فعالیت سارقین پس از آزادی مورد تایید قرار گرفت.

جهانگیر در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری با پیگیری‌های دستگاه قضا و فراجا بتوانیم سرقت را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است