Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا میرزایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در حکمی از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، « سارا میرزایی » به سمت رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این حکم آماده است: «در راستای اجرای بخشنامه شماره 163233 مورخ 05/09/1398 شورای هماهنگی روابط عمومی ها و نظر به پیشنهاد مدیر کل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی استان منصوب می شوید.

 

انتظار می رود وظایف و مسئولیت های محوله را در چارچوب دستورالعمل مصوب ابلاغی انجام و نسبت به برگزاری مستمر جلسات، ارسال صورتجلسات، پیشنهادات و نقطه نظرات به دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی ها کوشا باشید.

 

امید است در سایه توکل بر خداوند متعال و با همدلی، تعامل و درایت با سایر اعضاء شورا در نیل به وظایف 15 گانه بخشنامه مقام عالی وزارت، ارتقاء جایگاه شورا و نیز اطلاع رسانی از دستاوردها، فعالیت ها و اقدامات وزارت متبوع و دستگاه های زیرمجموعه موفق و موید باشید.
 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

 سرهنگ یاوری  معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد در جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.

وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.

سرهنگ یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند