Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:57:39 GMT

گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - گل گهر 0

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۶۳۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - گل گهر 0

شاگردان کالدرون پس از برتری در دیدار برابر ذوب آهن امروز در تهران برابر شاگردان مجید جلالی قرار می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که در صورت پیروزی در این دیدار می توانند در سه تیم بالای جدول قرار بگیرند قطعا با چهره ای هجومی برابر گل گهری ها قرار می گیرند. تیمی که پس از حضور مجید جلالی تغییرات زیادی در نوع بازی این تیم به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


    
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

هفته چهاردهم لیگ نوزدهم، سه‌شنبه  19/09/98، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی
داور: اشکان خورشیدی     کمک ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی

 

پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور


سرمربی: گابریل کالدرون

 

گل گهر:

 

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، امین پورعلی، مهرداد عبدی، بهنام برزای، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری


سرمربی: مجید جلالی

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 1 - حمله پرسپولیس از سمت چپ ، پاس رو به عقب ترابی با سانتر محمدانصاری همراه شد اما ضربه سر علیپور از کنار دروازه بیرون رفت.

 

درحاشیه

 

* نزدیک به بیست هزار نفر در تماشاگر دیدار امروز پرسپولیس برابر گل گهر هستند. این در حالی است که فراخوانی جدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه انجام شده بود.

* بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان و  بازی نکردن سیدجلال حسینی مهمترین تغییر ترکیب پرسپولیس است.

* مجید جلالی سرمربی گل گهر که قدمت مربیگری اش در حد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس و حتی بیشتر از او است به عنوان پرسابقه ترین مرد نیمکت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده است.

*گابریل کالدرون همچنان صورت خود را با شالی قرمزرنگ پوشانده تا نشان دهد با سرمای تهران هنوز کنار نیامده است.

* مهدی ترابی ستاره اینروزهای پرسپولیس رشد خود در فوتبال ایران را مدیون مجید جلالی است و به همین دلیل در ابتدای مسابقه برای گرفتن رخصت نزد او رفت.

*تلاش مهدی ترابی در دقیقه 5 برای زنده کردن یک توپ مرده تشویق شدید هواداران را در پی داشت. البته استارت سریع ترابی با پاس اشتباه محمدانصاری به دلیل آفساید هدر رفت.

*بهنام برزای مشهورترین چهره تیم گل گهر محسوب می شود.

*باخروج سیدجلال حسینی از ترکیب سرخپوشان بازوبند کاپیتانی به احمدنوراللهی تعلق گرفته است.

*گزارش این مسابقه بازهم بر عهده یکی از گزارشگران تازه وارد شبکه سه است.

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟