Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:28:32 GMT

خط و نشان کلوپ برای رقیبان لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۶۷۰

خط و نشان کلوپ برای رقیبان لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول دیدار تیمش مقابل سالزبورگ را مانند یک فینال توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکست در دیدار لیورپول در لیگ قهرمانان مقابل سالزبورگ در اتریش به منزله حذف احتمالی و زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان خواهد بود. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و از بازیکنانش خواست تمرکز لازم را برای این دیدار حساس حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ درباره دیدار مقابل سالزبورگ گفت:

“اینگونه نیست که ما از صعود خود اطمینان داشته باشیم و من فقط انتظار دارم که بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم. سالزبورگ بسیار خوشحال بود که مقابل خنک پیروز شدند و ما مقابل ناپولی به تساوی رضایت دادیم تا دیدار آنها مقابل ما مثل فینال باشد. ناپولی نیز از شرایط راضی بود زیرا آنها می دانند که فقط باید خنک را مغلوب کنند.

ما برای این دیدار آماده هستیم، سالزبورگ باید مقابل لیورپول پیروز شود، رخ دادن این اتفاق ممکن است و من این شرایط را دوست دارم. ما هنوز مثل دیوانه ها بلند پرواز هستیم و اینگونه نیست که ما فکر می کنیم که حتما در بازی فردا شب تیم برتر میدان خواهیم بود. من برای این دیدار عصبی نیستم، اما تنش دارم و این نوع خاصی از تنش است. من بازی های مهم زیادی را انجام داده و در بسیاری مغلوب شده ام، اما در چند سال اخیر شرایط بهتر شده است. می دانیم که برنامه ریزی بسیار سخت بوده و ما بازی های متوالی زیادی داریم. ما در شدیدترین دوره زندگی هستیم اما سعی خواهیم کرد از این شرایط دشوار هم لذت ببریم.”

پیغام کلوپ به بازیکنان لیورپول:

“مانند جوردن هندرسون از بازیکنانم می خواهم تمرکز لازم را برای این دیدار حفظ کنند. همه می دانند که این یک دیدار فینال است و ما برای این مسابقه آماده شده ایم. سالزبورگ باید مقابل ما پیروز شود. ما یک قهرمان عادی و عرف در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم و هنوز بلندپرواز و دیوانه وار برای زندگی می دویم و می جنگیم و ۱۰۰٪ در هر چالشی آماده هستیم.”

چگونگی مهار ارلینگ هالند:

“من زمانی رابرت لواندوفسکی را در تیم خود داشتم و خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی به چیز دیگری گوش نمی کردند. کاش می توانستید چیز دیگری را پیدا کنید که بتوانید در مورد آن صحبت کنید. چگونه در مقابل یک مهاجم بسیار خوب دفاع می کنید؟ هالند یک استعداد بسیار بزرگ است و ما نباید اجازه دهیم توپ در محوطه جریمه به او برسد.”

عدم انتقال سادیو مانه به دورتموند:

“این یک ارزیابی اشتباه از طرف من بود. من در آن زمان فکر می کردم فشار زیادی به دورتموند وارد شده است. این تنها تصمیم اشتباه که من گرفته ام نبوده، اما تصمیمی بود که توانستم سالها بعد اصلاح کنم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول سرمربی لیورپول لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست

در حالی که گفته می‌شد روبن آموریم در کورس جانشینی کلوپ پیشتاز است، به نظر می‌رسد در لحظه آخر همه چیز تغییر کرده است. 

طرفداری | دیوید اورنستین، خبرنگار معتبر انگلیسی خبر مهمی پیرامون نیمکت لیورپول منتشر کرده است. 

به گزارش اتلتیک؛ وست‌هم تصمیم گرفته در پایان فصل با دیوید مویس قطع همکاری کند و در اقدامی جاه‌طلبانه به سراغ روبن آموریم رفته است. نامی که هفته‌های اخیر در آنفیلد برای جانشینی یورگن کلوپ شنیده شده بود. مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته است اما در مورد این که چکش‌ها در بین گزینه‌های موردعلاقه سرمربی 39 سال اسپورتینگ لیسبون جای دارند یا نه، تردیدهایی وجود دارد. لیورپول وضعیت آموریم را دنبال کرده بود اما بعید است این مربی گزینه ترجیحی باشگاه برای دوران پساکلوپ باشد. 

وست‌هم که در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارد، نام جولین لوپتگی را نیز در لیست خود قرار داده است اما گزینه اصلی این باشگاه روبن آموریم خواهد بود. با وجود ادعاها در پرتغال مبنی بر توافق شخصی آموریم و لیورپول، فابریتزیو رومانو این موضوع را رد می‌کند. در حقیقت، ایده انتقال سرمربی پرتغالی به آنفیلد در این لحظه دنبال نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست