Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:48:50 GMT

میناوند:‌ برانکو می‌تواند به ما کمک کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۷۰۸

میناوند:‌ برانکو می‌تواند به ما کمک کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید تیم ملی را به رنگ ملی ببینیم و فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

به گزارش مشرق، مهراد میناوند پیش از شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اکنون همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم با دو برد به صدر جدول برسیم. من باید انتقادی را در مورد برنامه فوتبال برتر مطرح کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناوند ادامه داد:‌ زمانی که برانکو از پرسپولیس رفت هیچکس اعتراضی نکرد، خون از دماغ کسی نریخت، نه دری شکاندند و نه کار دیگری کردند. اما اینکه شما یک برنامه را در اختیار یک تیم بگذارید درست نیست البته این حق باشگاه استقلال است و ایرادی ندارد اما از همه طوری مصاحبه بگیرید که کل استقلال مشکلات‌شان را فراموش کنند و به این فکر کنند پرسپولیس چرا اینگونه شد.

بیشتر بخوانید:

کمک میلیاردی بیرانوند برای پرداخت پول کالدرون

وی در ادامه گفت: پرسپولیس با تلاش بازیکنانش و مجموعه باشگاه 7 جام قهرمانی آورده و شما هم نمی‌توانید آن را لوث کنید. ما هم اگر در این فصل ناداوری برای‌مان انجام نمی‌شد و بازی‌هایمان را به موقع و حتی در روز تعطیل انجام می‌دادیم مطمئناً جایگامان خیلی بالاتر بود و از همه تیم‌ها کنده بودیم. امیدوارم امروز این بازی یک بازی خوب برای تیم ما باشد و رفته رفته به صدر جدول نزدیک شویم با تمامی که برای تیم گل‌گهر سیرجان قائل هستم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس  در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متأسفانه هر تیمی که قهرمان می‌شود به گروه سخت‌تری می‌خورد. تیم‌هایی که در پلی‌آف بازی دارند به نظرم با تیم‌های آسان‌تری بازی خواهند کرد ولی با این هواداری که دوباره با پرسپولیس آشتی کرده ما می‌توانیم هر تیمی را ببریم. ما اگر در گروه ضعیفی هم قرار می‌گرفتیم باید به مصاف همین تیم‌ها در مرحله بعد می‌رفتیم. سخت است اما بچه‌ها می‌توانند و لیاقتش را دارند ما با 12-13 نفر به فینال آسیا رفتیم این تیمی که این همه مهره دارد امیدوارم مردم از آن حمایت کنند و اتفاق بزرگی برای ما بیافتد.

میناوند در مورد بحث تاکتیکی پرسپولیس و اینکه آیا این تیم پیشرفتی داشته است، تصریح کرد: پرسپولیس این روند باید خیلی زودتر از این پیشرفت می‌کرد. اگر من بعد از این همه سال بازی در تیم ملی و پرسپولیس  نخواهم انتقاد کنم، نمی‌شود. نتیجه انتقادات سالم این می‌شود که مربی متوجه می‌شویم می‌توانیم از وجود خیلی از این بازیکنان استفاده کند. کالدرون مربی ما است و از جایی دیگر نیامده و ما دشمن او نیستیم. این مسئولیت گردن من است که این حرف‌ها را بزنم و خدا را شکر در بازی قبل این اتفاق خوب افتاده و امیدوارم در این بازی هم شاهد آن روحیه تهاجمی باشیم که همیشه از پرسپولیس انتظار داریم.

وی در مورد بازگشت برانکو به تیم ملی اظهار داشت: در این مقطع فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند اینکه دو دستگی می‌شود هر مربی بیاید این اتفاق می‌افتد. شما بگویید امیر قلعه‌نویی صددرصد 100 دستگی می‌شود یا حتی در مورد یحیی گل‌محمدی هم همین طور است. پس تیم ملی را باید به رنگ تیم ملی ببینیم مطمئنا برانکو چون سال‌ها اینجا بوده می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دعوت هواداران برای حضور در ورزشگاه و تشویق پرسپولیس عنوان کرد:‌ من همیشه این کار را کرده‌ام. منتهی چون بازی‌های اولیه پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد من به ورزشگاه نمی‌آمدم اما همیشه از پرسپولیس  با قدرت حمایت کردم و الان هم این کار را انجام می‌دهم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال مهرداد میناوند پرسپولیس لیگ برتر برانکو ایوانکوویچ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد در مورد مسائل مختلف حال حاضر پیرامون پرسپولیس صحبت کرد.

*‌ ديدگاه فني شما از پرسپوليس مقابل ملوان چيست؟
پرسپوليس شكل خيلي خوبي داشت. به‌خصوص در نيمه اول واقعا همان فرمتي كه از اين تيم انتظار داشتيم. آنها اين شكل را تا زمان به ثمر رساندن گل و دقايقي بعد از گل ادامه دادند اما در ۱۵ تا ۲۰ دقيقه آخر بازي مي‌توانستند بهتر كنترل كنند چون ملوان در آن دقايق فشار آورد و پرسپوليس را اذيت كرد. جلوي تيمي كه اينچنين با نفرات زياد حمله مي‌كند، مي‌شد روي ضدحملات ضربه بعدي را هم وارد كرد اما با همين نتيجه هم پرسپوليس سه امتياز را گرفت و كماكان شانس بالايي براي قهرماني دارد.

*‌ در لحظات پاياني ملوان فشار زيادي روي دروازه پرسپوليس ايجاد كرد. علتش ضعف پرسپوليس بود يا قدرت ملوان؟
واقعيت اينكه ملوان تيم خيلي خوبي است و در اين ترديدي نيست اما بحث من اين است كه اگر تيم حريف خيلي خوب حمله مي‌كند و تيم شما را تحت فشار قرار مي‌دهد، مي‌شود در تغيير فاز از دفاع به حمله عملكرد بهتري داشت و ضربه بعدي را هم وارد كرد. به نظرم در اواخر بازي پرسپوليس در اين بخش خيلي دقيق نبود وگرنه مي‌شد در ضد حملات به گل دوم هم برسد.

*‌ بيشتر از ملوان بگوييد.
ملوان تيم شايسته و يكدستي نشان داد. عملكرد آنها در اين فصل خيلي خيلي چشمگير و چشم‌نواز بوده و واقعا تيم خوبي دارند. يك تيم با سرعت زياد كه در اين تيم انتقال خيلي خوب انجام مي‌شود. هارموني و هماهنگي مطلوبي دارند و آنها خيلي خوب مقابل پرسپوليس بازي كردند.

*‌ تعويض‌هاي پرسپوليس چطور بود؟
واقعيت اينكه پرسپوليس فشار زيادي را تحمل كرد و انرژي زيادي را بازيكنان اين تيم از دست دادند. معتقدم تعويض‌هاي پرسپوليس آن طور كه بايد كمك كننده نبود حالا به هر دليلي كه بود تعويضي‌ها روند تيم را بهتر نكردند. البته فوتبال همين است و بايد در نظر داشت كه ملوان هم انگيزه زيادي براي اين مسابقه داشت. مهم اين بود در اين فشار سخت هم پرسپوليس بازي را حفظ كرد. بعد از بيرون رفتن اورنوف و آل‌كثير ضرباهنگ هجومی تيم را كم كرد و نفراتي كه آمدند نتوانستند ملوان را عقب‌تر نگه‌ دارند.

*‌ رفيعي هم با كلين‌شيت‌هايش كم‌كم به خودباوري بيشتري مي‌رسد. درباره عملكرد اين دروازه‌بان جوان چه نظري داريد؟
خيلي خوب است و به نظرم شايستگي‌هايش را در اين سه بازي كه درون دروازه ايستاده نشان داده و نويدبخش اين است كه به مرور بيرانوند صاحب يك جانشين شايسته در پرسپوليس مي‌شود.

*‌ درباره بيانیه‌نويسي بعضي از باشگاه‌ها كه هر روز تعداد آن هم زيادتر مي‌شود چه نظري داريد؟
مهم نيست كه باشگاه‌هاي ديگر راجع به نتايج تيم چه نظري دارند به هر حال تا زماني كه var نيايد همين مسائل است اگر چه باvar هم اشتباهات داوري در خيلي از كشورهاي جهان وجود دارد. به نظرم بايد زودتر اين تكنولوژي به ايران بيايد تا اشتباهات به حداقل برسد اما اين بيانيه دادن‌ها نه توجيه منطقي دارد و نه اصلا در جامعه فوتبال قابل قبول است.

*‌ هفت بازي مانده به پايان مسابقات، پرسپوليس مي‌تواند فاصله يك امتيازي با استقلال را از بين ببرد؟
اينكه چه اتفاقي مي‌افتد بخش جذاب ماجرا است و همه از آن بي‌اطلاع خواهيم بود اما در اينكه پرسپوليس مي‌تواند شرايط را به سود خودش تغيير بدهد، ترديدي نيست چون تعداد بازي‌ها زياد است و هفته‌هاي آخر استرس هم براي بازيكنان خواهد بود. آنچه در اين مسير مي‌تواند شانس موفقيت پرسپوليس را بالا نگه دارد آرامش و اطمينان و تمركز بالايي است كه تمام اركان باشگاه بايد داشته باشند. از كادر مديريت تا فني و بازيكنان و حتي هواداران بايد با آرامش پيش بروند و روي عملكرد خودمان تمركز كنيم. همين طور كه احتمال امتياز از دست دادن براي استقلال وجود دارد براي پرسپوليس هم همين طور هست پس بايد با تمركز بالا و در يك محيط آرام كار را پيش برد.

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!