Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:05:51 GMT

«مادربرفی» در جشنواره بام ایران صاحب مقام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۸۵۳

«مادربرفی» در جشنواره بام ایران صاحب مقام شد

فیلم کوتاه «مادربرفی» اثری از حوزه هنری خوزستان رتبه برتر بخش کارگردانی را در جشنواره بام ایران در استان چهار محال بختیاری کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، فیلم کوتاه «مادر برفی» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی سید شهاب الدین طباطبایی، اثری از حوزه هنری خوزستان و با مشارکت انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری است که توانست در جشنواره بام ایران جایزه بهترین کارگردانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فیلم کوتاه بازیگرانی چون عباس پرویزی، حبیب تاجمیری، فاطمه نصیری، کوثر نجفی و شهلا خدادادی به ایفای نقش می پردازند؛ محل اصلی تصویربرداری این فیلم در ارتفاعات زردکوه بختیاری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری است و مدیر فیلمبرداری آن محمد نورانی و صدابردار سروش عزیزی است.

 

این فیلم، زندگی پسر نوجوانی را به تصویر می کشد که هنوز به بلوغ کافی فکری نرسیده اما به خاطر شیوه زیست و اقلیم، ازدواج کرده و حالا در تلاش است که جان همسر باردار خود را نجات دهد.

 

این جشنواره با رقابت ۴۲ اثر در سه بخش داستانی، پویانمایی و مستند با محوریت رفتار مردم سرزمین من (آداب و فرهنگ و سنن مردم)، ایثار و شهادت، تحکیم خانواده، آسیب‌ های اجتماعی، شعار سال و رونق تولید، نماز و نیایش، قاچاق کالا و موضوع آزاد در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد برگزار شد.

 

فیلم کوتاه مادر برفی همچنین توانست به جشنواره هایی همچون فیلم فجر راه پیدا کند.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد روز دانشجو مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات جشنواره بام ایران مادر برفی حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد