Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی روز سه‌شنبه در جلسه امور جوانان استان افزود: تاکنون در بحث جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد در سطح استان به دلیل برخی سیاسی‌کاری‌ها ، اهداف این بخش به صورت مطلوب محقق نشده است.

وی، به اعضای تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد: در حوزه فعالیت خود فارغ از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و اعمال سلیقه و علاقه شخصی خود در این عرصه فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، فعالیت این تشکل‌ها باید در چهارچوب قوانین و مقررات و برنامه‌های مدون با شناسایی و اولویت‌بندی نیازها، ظرفیت‌ها و چالش‌های استان در راستای رشد و توسعه باشد.

مردانی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد در تمام برنامه‌های استان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های آموزشی، پیشگیری، فرهنگی، درمان و ورزشی باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی گفت: هم‌اکنون تمرکز فعالیت این سازمان‌های مردم نهاد در مرکز استان است که باید چتر فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد در سراسر استان گسترش یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بحث جوان بودن و جوانگرایی در حوزه تشکل‌ها و سازمان‌های مردمنهاد مورد تاکید است به گونه‌ای‌ که اصل جوان باوری و جوان یاوری در دولت تدبیر و امید یک رکن اساسی است.

وی اظهار داشت: تشکل‌های مردمی باید مطالبه‌گر به حق و قانونی جوانان در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن باشند و تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی هم باید پاسخگوی مطالبات به حق این تشکل‌ها و جوانان باشند.

مردانی، به تقویت روحیه مشارکت جوانان و گرایش به خرد جمعی، نخبه‌پروری در بین جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان باید فرصت‌ها و چالش‌ها را شناسایی و به مسوولان منتقل کنند و مسوولان نیز تسهیلگری در حوزه جوانان را داشته باشند.

استان چهارمحال و بختیاری با ثبت ۵۳ تشکل هم‌اکنون در جمع ۵ استان برتر کشور در حوزه سازمانهای مردم‌نهاد جوانان قرار دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری ورزش و جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ورزش و جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری ورزش و جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۴۲۰۰ میلیارد از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی محقق شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مهدی رشیدی امروز در نشست رابطین مردمی‌سازی امور دولت دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که با مردم سر و کار دارد حوزه عمرانی و زیرساخت‌ها است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: اقدامات دولت سیزدهم در استان برای حوزه عمرانی بی‌نظیر است.

وی مهم‌ترین اقدام دولت را سفرهای استانی و مصوبات آن دانست و گفت: ماحصل آن تصویب انتقال آب‌های شمال استان و اخذ ماده 23 آن، انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با اعتبار 1300 میلیارد تومانی از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: 4200 میلیارد تومان تاکنون از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است.

رشیدی در ادامه اشاره‌ای به بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان داشت و گفت: برای محور جنگل گلستان به بجنورد 800 میلیارد تومان اعتبار و سد گلمندره نیز 700 میلیارد تومان اعتبار در یک سال اختصاص یافت که از اقدامات مهم استان است.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص راه روستایی، تصریح کرد:  طرح‌های هادی در بیش از 320 روستا اجرا شد که تمام روستاهای بالای 20 خانوار مطالعات طرح هادی دارند و  116 روستا در قالب اجرای طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه 1250 میلیارد تومان پروژه‌های مصوب آموزش و پرورش داریم، گفت: بالغ بر 11 هزار متر مربع مدرسه ساخته شده است.

وی  یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه مردمی‌سازی را مولدسازی ذکر کرد و بیان کرد: مولدسازی از اقدامات ابتکاری دولت به شمار می‌رود به طوری که با تهاتر دستگاه‌های اجرایی ساختمان‌های بلا استفاده مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد.

معاون استاندار خراسان شمالی، طرح کاشت یک میلیارد درخت را از دیگر طرح‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: در همین راستا در خراسان شمالی 2 میلیون اصله نهال تولید شده است و این در حالی است در گذشته چنین رقمی وجود نداشته است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • ۳۸۰ زائر از چهارمحال‌ و بختیاری به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد