Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:01:42 GMT

روسای جدید هفت دانشگاه انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۷۹۵۶

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور ، انتخاب 7 رئیس جدید دانشگاه به تصویب اعضا  رسید.

  اخبار ورزشی-  براساس این مصوبه، آقایان سعد الله نصیری قیداری برای ریاست دانشگاه شهید بهشتی تهران، محمد قاسمی برای ریاست دانشگاه ولایت، عباس افخمی برای ریاست دانشگاه بین المللی سازمان همکاری های اقتصادی گروه هشت ، علیرضا منظری توکلی  برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ، احسان کامرانی برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، پیام نجفی برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و حسین کلانتری برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه با ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه زیست فناوری، ظرفیت سازی برای توسعه این فعالیت ها در کشور مورد بحث قرار گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حسن روحانی اخبار ورزشی استان اصفهان استان مرکزی حسن روحانی رئیس جمهور شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که برخی از معاونین و مدیران دانشگاه ارومیه و همچنین اعضای هیات مدیره منطقه آزاد ماکو نیز حضور داشتند، بر افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با منطقه آزاد ماکو تاکید شد. 

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه ارومیه و اشاره به گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت بالاخص در راستای پیشران‌های توسعه استان، گفت: دانشگاه ارومیه آمادگی دارد تا با سازمان منطقه آزاد ماکو در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، شرکت‌های دانش بنیان، گردشگری، مرمت آثار تاریخی، کشاورزی، شیلات، اقتصاد بازرگانی و سایر حوزه‌ها همکاری نماید. 

دکتر حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه ضمن اشاره به طرح‌های جامع و سرمایه گذاری‌هایی که در منطقه آزاد ماکو در حال اجرا است، گفت: در کشور هر جا که ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه بیشتر بوده در آن حوزه موفق عمل کرده ایم. در منطقه آزاد ماکو نیز طرح‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانیم با همکاری دانشگاه ارومیه در اجرا آنها موفق عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو