Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ترکیه، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سوریه اعلام کرد گفت‌وگو بین دمشق و نیرو‌های کُرد دشوار است، اما این روند در حال پیشرفت است.

او گفت: اگر چه روند این مذاکرات شامل طیف‌های مختلفی از تفاوت‌های ظریف است، اما موفقیت در یافتن تعدادی از توافقات مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار بهتر خواهد بود اگر به آشتی و مصالحه عادی و مفید دست یابیم.

پیشتر «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی خود را برای کمک به مذاکرات بین نیرو‌های کُرد و دمشق و مصالحه آن‌ها اعلام کرده بود.

پیشتر نیرو‌های کُرد اعلام کرده بودند اگر نیرو‌های آمریکا از حوالی مرز ترکیه خارج شوند احتمال مذاکره با دمشق و مسکو وجود دارد. با این حال، بسیاری از کارشناسان بر این باورند تا زمانی که کُرد‌ها به دنبال منطقه خودمختار باشدند، مذاکرات آن‌ها بی فایده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مذاکرات سوریه با کردها نیروهای آمریکایی در سوریه جنگ سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات بانکی ایران و روسیه + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، «کاظم جلالی»، سفیر ایران در روسیه و «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند.


طرفین در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اتصال و عملیاتی شدن پیام‌رسان.های بانکی دو کشور، از فرآیند پیشرفت و سرعت بخشی اجرای سایر پروژه های بانکی و مالی فی‌مابین ابراز رضایت کردند.

کد خبر 841086 منبع: ایسنا برچسب‌ها کاظم جلالی خبر ویژه ایران و روسیه

دیگر خبرها

  • از مذاکرات بانکی ایران و روسیه چه خبر؟
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه + جزئیات
  • حمله جدید اسرائیل به سوریه / رویترز : 33 کشته
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • تل آویو به عمد در حال وقت کشی در مذاکرات آتش بس است
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • بازگشت اسد به دنیای عرب