Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@19:15:54 GMT

استراماچونی چه کسی را تهدید کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۰۱۵

در خبرها آمده بود  اسماعیل خلیل‌زاده  که ظهر امروز (سه‌شنبه) به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده، قرار است امشب به ترکیه برود تا در آنجا با آندره‌آ استراماچونی صحبت کند، با این حال مشخص نیست آیا این سرمربی ایتالیایی و مدیر برنامه‌هایش در ترکیه حضور دارند یا اینکه در ایتالیا هستند.

اخبار ورزشی - نکته عجیب اینجاست استراماچونی در مصاحبه‌ای که به سرعت در فضای مجازی در حال پخش شدن است، عنوان کرده تا آن شخصی که علیه او مصاحبه کرده از استقلال نرود، به هیچ عنوان حاضر نیست به این تیم بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد منظور استراماچونی از این صحبت‌ها خلیل‌زاده است که علیه او صحبت کرده است.

گویا استراماچونی هنوز هم با خلیل‌زاده مشکل دارد، این در حالی است که استقلالی‌ها مدعی هستند پول سرمربی ایتالیایی‌شان را دیروز (دوشنبه) به حساب او واریز کرده‌اند، اما برخلاف این ادعا ظاهراً پول ظرف ۴۸ ساعت آینده قرار است به حساب استراماچونی واریز شود.

نکته جالب‌تر اینکه علی خطیر جهت انجام مذاکرات همچنان در شهر میلان حضور دارد، اما هیچکس از باشگاه استقلال با او در ارتباط نیست تا تصمیم نهایی خودشان را به خطیر اعلام کنند. تنها مسئله‌ای که مطرح است اینکه مدیر برنامه‌ها و وکلای استراماچونی نقش تعیین کننده‌ای در بازگشت او به ایران خواهند داشت.

مسئله جالب در خصوص استراماچونی و استقلال این است که مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که قرارداد سرمربی خود را به یکسال کاهش دهند و قرارداد سال دوم او را مشروط اعلام کنند تا استراماچونی را برای بازگشت به ایران متقاعد کنند. این بدین معنی است که آندره‌آ به خوبی توانسته مواضع خود را به اعضای هیئت مدیره این باشگاه تحمیل کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال اخبار ورزشی استراماچونی استقلال ایتالیا باشگاه استقلال ترکیه استراماچونی اسماعیل خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است