Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@12:55:37 GMT

سقوط هواپیمای نظامی شیلی با 38 سرنشین

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۰۴۵

سقوط هواپیمای نظامی شیلی با 38 سرنشین

نیروی هوایی ارتش شیلی اعلام کرد که هواپیمای نظامی که این کشور که پیشتر با ۳۸ سرنشین مفقود شده بود، سقوط کرده است.

به گزارش ایلنا، نیروی هوایی ارتش شیلی امروز -‌سه‌شنبه- اعلام کرد که هواپیمای نظامی که این کشور که پیشتر با ۳۸ سرنشین مفقود شده بود، سقوط کرده است. نیروی هوایی ارتش شیلی اعلام کرد که این هواپیما در مسیر سرزمین جنوبگان سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های امدادی برای یافتن بازماندگان احتمال به منطقه اعزام شده‌اند.

هواپیمای هرکولس سی-۱۳۰ روز دوشنبه در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه برخواست، اما در ساعت ۱۸ بعدازظهر از صفحه رادار محو شد. از میان سرنشینان این هواپما ۱۷ نفر از خدمه و ۲۱ نفر مسافر بودند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wrO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیلی سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • قویترین پهپاد‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۴
  • قویترین پهپادهای نظامی جهان در سال ۲۰۲۴ (+عکس)
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش