Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و نفت آبادان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر و در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نفت آبادان با این نتیجه 23 امتیازی شد و در جایگاه پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین نیز 66 امتیازی شد و در قعر جدول رده بندی حضور دارد.

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده و محسن بابایی:

اخطار: مسلم مجدمی(نفت آبادان) و مرتضی غلامعلی تبار(شاهین)

اخراج:

گل:عیسی آل کثیر(2+45 پنالتی) برای نفت آبادان و حسین مالکی (82 پنالتی ) برای شاهین

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!

یک خبرگزاری مدعی شد سه ستاره پرسپولیس در رادار یک باشگاه قطری قرار گرفته اند.

طرفداری | رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر، از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!