Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های مربی ایتالیایی نوشت: اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود، آندره‌آ آماده است تا به تیم برگردد.

به گزارش قدس آنلاین، فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه های آندره‌آ استراماچونی در شبکه اجتماعی خود در رابطه با اتفاقات پیش آمده بعد از رفتن این مربی ایتالیایی گفت: حمایتی که بازیکنان و هواداران استقلال در روزهای اخیر داشتند فوق‌العاده خوب بود و آندره‌آ را حسابی احساساتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم آندره‌آ برای رفتن از استقلال تصمیمی بود که از مدت‌ها پیش روی آن فکر شده بود و ناگهانی نبود.

او ادامه داد: آندره‌آ به خاطر امضای قرارداد با تیم دیگری این کار را نکرد بلکه به خاطر عمل نکردن باشگاه استقلال به تعهدات خود در قرارداد، این تصمیم گرفته شد و باشگاه هنوز هم اشاره‌ای به تعهد دوباره به مفاد این قرارداد نداشته است. آندره‌آ آماده است که به تیم برگردد اگر باشگاه دقیق و با سند اثبات کند که به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آندرا استراماچوني استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال