Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:09:10 GMT

رونمایی از نسخه جدید پایگاه قرآنی «نجوا»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۱۴۳

رونمایی از نسخه جدید پایگاه قرآنی «نجوا»

حجت الاسلام رضا صبوری، طراح پایگاه قرآنی «نجوا» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی از طریق ارائه‌ هزاران فایل دیجیتالی پیرامون قرآن کریم با بهترین کیفیت و قابلیت پخش آن لاین و دانلود مستقیم به صورت کاملا رایگان از جمله اهدافم در طراحی و ساخت این پایگاه قرانی است.

وی در باره امکانات نسخه‌ جدید گفت: بارگذاری ۵۰۰۰ فایل جدید صوت، ویدئو، کتاب و اپلیکیشن، استفاده از امکانات وبسایت بدون عضویت و محدودیت، نرم افزار حرفه‌ای صوتی و تصویری با ۱۲ ویژگی برتر، ارائه‌ نوع فرمت، کیفیت، مدت، صفحه، حجم و تاریخ انتشار برای تمامی محتوا، بهبود رابط گرافیکی و طراحی، بهینه‌ سازی قدرت و سرعت و قابلیت اشتراک گذاری تمامی محتوا در ۱۰۰ شبکه‌ اجتماعی از جمله مزایای نسخه به روز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبوری افزود: ارائه‌ ۹۰۰۰ فایل دیجیتالی در ۴ بخش اصلی صوت، ویدئو، کتاب و اپلیکیشن با قابلیت پخش آنلاین و دانلود مستقیم به صورت صد درصد رایگان و کاملا نامحدود از امکانات اصلی پایگاه قرآنی نجوا می‌باشد.

نمایی از نسخه جدید پایگاه قرآنی نجوا

طراح وبسایت قرانی خاطرنشان کرد: بخش صوتی که به هنگام افتتاح دارای ۳۰ دوره ترتیل بود، هم اکنون به ۷۲ دوره افزایش یافته است و تلاوات ترتیل، تحدیر، تحقیق، روایات، نادره، اطفال، ترجمه، خاشعه، مصحف معلم، تعالیم، اناشید اسلامی، ماه رمضان، اذان، بیوگرافی، شراب بهشتی، فیلم سینمائی، کارتون و انیمیشن، ویدئو کلیپ، صوت و لحن، کتب مختلف و اپلیکیشن پیرامون قرآن کریم از مهم‌ترین بخش‌های پایگاه هستند.

صبوری اظهار کرد: ترویج و اشاعه‌ فرهنگ قرآنی، قابلیت پخش آنلاین با کیفیت بالا و دانلود با لینک مستقیم به صورت ۱۰۰ درصد رایگان از اهداف اصلی پایگاه قرآنی نجوا است.
وی، بخش تصویری این پایگاه را مشتمل بر ویدئوهای مرتبط با قرآن کریم، در موضوعات فیلم سینمائی، انیمیشن و فیلم کوتاه برشمرد و افزود: در بخش متنی نیز صدها عنوان کتاب دیجیتالی نفیس پیرامون قرآن کریم از جمله ۵۰ دوره متن ترجمه‌ کامل قرآن کریم به زبان‌های بین المللی موجود است.
صبوری، بخش اپلیکیشن پایگاه قرآنی «نجوا» را شامل ده‌ها نرم افزار تخصصی و عمومی اعلام کرد و گفت: برای طراحی چنین سایتی حداقل یک تیم ۱۰ نفره نیاز بود، اما به لطف الهی صفر تا صد پروژه را به تنهایی انجام دادم.
مدیر پایگاه قرآنی نجوا با بیان اینکه هیچ اطلاعی پیرامون طراحی سایت نداشتم و تنها عشق به قرآن کریم باعث شد، تا در کم‌تر از یک ماه، بدون حمایت و بدون حضور در کلاس یا کارگاهی این سایت جامع را طراحی کنم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که هر دو چشمم دچار بیماری کراتوکونوس (قوز قرنیه) بوده و نیازمند پیوند هستند.

رضا صبوری، طراح و مدیر پایگاه قرآنی نجوا


به گزارش ایرنا، علاقمندان برای بازدید و بهره مندی از اطلاعات این پایگاه قرانی می توانند به آدرس NajwaCo.IR مراجعه کنند.

برچسب‌ها تبریز قرآن کریم مطالعات قرآنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز قرآن کریم مطالعات قرآنی تبریز قرآن کریم مطالعات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی یعقوبی گیلانی بیان کرد: اگر بخواهیم کسی را به عنوان الگوی انس و عشق به قرآن کریم معرفی کنیم شخصی نیست مگر وجود نازنین پیامبر اکرم صل الله علیه وآله والسلم. 

خانم الانبیاء، حضرت محمّد مصطفی صل الله علیه وآله والسلم الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است. 

هر لحظه‌ی رسول خدا صل الله علیه وآله والسلم پر از قرآن بود و در روایتی از جابربن عبدالله انصاری است که پیامبر اکرم صل الله علیه وآله والسلم نمی‌خوابیدند مگر این که حتماً دو سوره از کتاب آسمانی قرآن کریم را تلاوت می‌کردند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • محفل انس با قرآن کریم با شرکت فعالانی از جامعه قرآنی استان اردبیل
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان