Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان عصر سه شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیان کرد: در اتفاقات اخیر در کشورهای ایران، عراق و لبنان مردم دلسوز به خیابان‌ها آمدند اما در هر سه کشور صف مردم عادی از اغتشاشگران جدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از دغدغه ها و خواسته های مردم این سه کشور مشابه یکدیگر بود و این نشان دهنده یکپارچگی ملت های اسلامی است.

وی گفت: اتحادیه ملل اسلامی درحال شکل‌گیری است و عمده مشکلات مردم ایران و عراق نسبت به سایر کشورهای اسلامی مشابه است.

وی ادامه داد:برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق در قالب یک برنامه، نشان دهنده اتحاد دو کشور است و هر یک از این کشورها دشمنان مشترکی نیز دارند.

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: انتظار می رود مراسم مشترکی نیز برای شهدای دوران دفاع مقدس دو کشور برگزار شود تا این اتحاد و همبستگی بیشتر شود.

وی افزود: هر مکتب و مرامی که ضد محبت است ، مقابل ملت ما ایستاده است و امروز اینها داعشی ها، روشنفکران غرب زده و لیبرال ها هستند.

 رییس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: نمایندگان مجلسی که همفکر با غرب گرایان هستند هیچ تفاوتی با داعشیان ندارند و هر دو خون ریز هستند.

وی یادآور شد: سند ما سخنان امام خمینی (ره) در سخنرانی های ایشان است چرا که ایشان ۱۱ بار از کلمه لیبرال ها استفاده کرده اند که در صحیفه امام موجود است؛ در مصاحبه سال ۱۳۵۷ در پاریس نیز به کلمه لیبرال و منافقین اشاره کردند و هیچ تفاوتی بین این دو قایل نشدند.

وی گفت: یکی در جنگ، با اسلحه زنان و کودکان را به اسارت می برد و دیگری با کنسرت و ابزار جهنمی تهاجمی همین اقدام را انجام می دهد که هر دو دشمن محبت هستند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: سبک زندگی غربی محبت را از بین می‌برد اما سبک زندگی اسلامی موجب عاشقی می شود؛ دختران ،پسرانی را انتخاب می کنند که اهل دین و ایمان باشند. 

وی ادامه داد: بی بند و باری موجب از بین رفتن محبت و عشق می شود و متاسفانه در کشور ما حتی نتوانستیم از طریق رسانه ملی فیلم هایی بسازیم که بیانگر این مهر و محبت باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: همچنین سلبریتی هایی که مظهر تهاجم فرهنگی هستند در بین مردم به پایگاه‌های اجتماعی همان نمایندگان غربگرا تبدیل شده‌اند که هیچ فرقی با داعشی ها ندارند. 

وی بیان کرد: شورای نگهبان نیز در ۳۰ سال گذشته انتخابات را به وضعی رسانده که همیشه رقابت بین غرب زده‌ها و غیر غرب زده‌ها است.

وی ادامه داد: در هیچ نقطه‌ای از جهان انتخابات میان افرادی که نظام را قبول دارند و آنهایی که نظام را نمی‌پذیرند ، برگزار نمی‌شود و دلیل اصلی آن اقدامات فرهنگی است که تاکنون انجام نداده ایم.

حجت الاسلام پناهیان افزود:دانشجویان امروز جلوه ای از اتحاد ملت های ایران و عراق را به نمایش گذاشته اند و اگر دشمن مشترک را نشان ندهیم کار نیمه تمام می ماند.

وی بیان کرد: لیبرال ها و به ویژه نمایندگان لیبرال در کشور ما از داعش دفاع می کردند و دستان آنها نیز به خون شهدای مدافع حرم آغشته است.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی باید از وجود چنین نمایندگانی پاک شود و شورای نگهبان عرصه جامعه را از لیبرال های غرب زده تطهیر کند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: باید به دین محبت بیشتر بها دهیم؛ هرچیزی ضد محبت بود مقابل آن ایستادگی کنیم ؛ اگر موسیقی محبت می آورد که خوب است اما اگر ضد محبت است آن را کنار بگذاریم.

برچسب‌ها دانشگاه خوزستان اهواز علیرضا پناهیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه خوزستان اهواز علیرضا پناهیان دانشگاه خوزستان اهواز علیرضا پناهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان

سرتیم پزشکی رهبر انقلاب درباره دیدگاه حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص چند همسری گفت: ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت‌هایشان تأکید می‌کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظم‌له به آن خوش‌بینانه و مثبت نیست.

دکتر سیدعلیرضا مرندی سرتیم پزشکی رهبر انقلاب، در بخشی از گفتگوی خود با همشهری آنلاین، درباره بینش و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه والای زن در خانواده گفت: ایشان به همسرشان بسیار علاقه‌مند هستند و همواره از ایشان قدردانی می‌کنند. یادم می‌آید وقتی من وزیر شدم و ایشان رئیس‌جمهور بودند، با هم در ریاست‌جمهوری قدم می‌زدیم و من یک‌بار راجع به خوبی‌های همسرم تعریف کردم و ایشان هم به‌خصوص راجع به دوره تبعیدشان در زمان شاه و زحماتی که همسرشان در تمام طول زندگی، به‌ویژه زمان‌هایی که ایشان در زندان رژیم بودند و یا در تبعید به سر می‌بردند، با دست خالی برای بچه‌ها کشیده بودند، صحبت کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها حتما شنیده‌اید که ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت‌هایشان تأکید می‌کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظم‌له به آن خوش‌بینانه و مثبت نیست و از این روست که این جمله در بیان ایشان تکرار شده است که: «خدا یکی، عشق یکی، همسر هم یکی». همچنین بار‌ها از ایشان شنیده‌ام که فرموده‌اند زن هیچ وظیفه‌ای در انجام کار‌های خانه ندارد و اگر زنی کار خانه انجام دهد، مرد باید قدردان این لطف و محبت همسرش باشد.

مرندی همچنین درباره سرنوشت سوغات عبای رهبری نیز گفت: یک بار وقتی از سفر کربلا برمی‌گشتم دو عبای نسبتا گران‌قیمت سوغات آوردم. یکی را به آقای خاتمی که تازه رئیس‌جمهور شده بود و دیگری را به مقام معظم رهبری هدیه دادم. خب من که عباشناس نبودم فکر می‌کردم اگر گران باشد حتما کیفیت بهتری دارد. وقتی عبا را به ایشان دادم، تشکر کردند و چند روز یا هفته بعد که با ایشان ملاقات داشتم، گفتند: «اگر این عبا را بدهم و به جایش ۳ عبای دیگر بگیرم، ناراحت می‌شوی؟» و اضافه کردند: «این عبا خیلی گران است و من عبای گران نمی‌پوشم.» من هم گفتم نه، چرا ناراحت بشوم و ایشان هم همان کار را کردند.»

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران هیبت و هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکست
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • ویدیوی دور از انتظار علیرضا پناهیان به مناسبت تولدش با آهنگ حامد زمانی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان