Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای پیشگیری ازشیوع بیماریهای فصلی به ویژه آنفلوآنزا، روز چهارشنبه تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی  در نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان قروه  تعطیل اعلام شد.

این تصمیم که در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان قروه گرفته شد بنا به اظهارات رئیس مرکز بهداشت قروه بیشتر مبنی بر کاهش دغدغه والدین بود نه ابتلای بالای دانش آموزان به این بیماری در مدارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «مسعود معتمدی» با توجه به عامل بیماری و راه های انتقال آن قطعا تعطیلی مدارس هیچ گونه تاثیری در شیوع بیماری نخواهد داشت و تنها عامل مهم استراحت و تغذیه مناسب است که در صورت ابتلای دانش آموزان به مدارس اعلام شده تا دانش آموز را به منزل بفرستند.

او از کنترل روند بیماری خبر داد. «روند بیماری با توجه به آموزش های داده شده در سطح مدارس و اطلاع رسانی های انجام شده در سطح جامعه، کنترل شده و در حال حاضر هیچ مورد بستری در بیمارستان نداریم.»

«معتمدی» در خصوص مرگ ۳ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا هم گفت که افراد فوتی دارای بیماری زمینه ای بوده اند وگرنه در گروه های چون دانش آموزان در صورت نداشتن بیماری های زمینه ای جای هیچ نگرانی نبوده ودر بسیاری از موارد در این گروه بدون درمان دارویی هم بیماری بهبود می یابد.

او بر مراجعه به پزشک در خصوص مشاهده علایم بیماری تأکید کرد. «لازم است از خوددرمانی پرهیز گردد و حتماً با نظر پزشک درمان دارویی انجام شود.»

«معتمدی» از بازدید مدارس سطح شهرستان به همراه فرماندار قروه خبر داد. «در بازدید انجام شده از مدارس و مشاهده مستقیم وضعیت دانش آموزان باید بگویم در مدارس ما مشکل حادی وجود ندارد، اما به جهت کم شدن دغدغه های والدین و با توجه به تعطیلی پنج شنبه و جمعه، روز چهارشنبه هم تعطیل اعلام گردید.»

کد خبر 4794519

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه تعطیلی مدارس برودت هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند