Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@03:07:04 GMT

پرسپولیس ۲ گل گهر 1

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۸۶۷۴

تیم پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرخپوشان پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی و با قضاوت اشکان خورشیدی و در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر میزبان تیم گل گهر سیرجان بودند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و علی علیپور
سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب گل گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا، امین پورعلی، مهرداد عبدی، بهنام برزای، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری
سرمربی: مجید جلالی

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل، حسین خبیری مشاور مدیرعامل و مهرداد میناوند پیشکسوت تیم پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی ترابی در دقیقه ۵۲ با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه گل گهر را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ علی علیپور که روی پاس ترابی با دروازه با حریف تک به تک شده بود توپ را از بالای سر دروازه بان عبور داد و با کمک مدافع گل گهر دومین گل پرسپولیس را وارد دروازه میهمان کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور

تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبر‌ها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.


منبع: همشهری ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس