Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو دهقانی روز سه‌شنبه در جمع اعضای هیات‌های اجرایی حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان افزود: سه داوطلب دیگر نیز هنوز وجود دارد که در صورت اعلام ثبت نهایی از طرف وزارت کشور تعداد داوطلبان استان بوشهر به ۱۹۸ نفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای تشکیل هیات‌های اجرایی اصلی و فرعی در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر ۷۸۰ معتمد در دور اول به هیات های نظارت استان معرفی شدند که ۸۵ درصد آنان معادل ۶۶۶ نفر  به تائید هیات‌های نظارت رسید و این نشان از تعامل و همکاری بسیار خوب هیات‌های اجرایی و نظارت در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی بیان کرد: رعایت دقیق قانون، بی‌طرفی کامل در تمام مراحل برگزاری انتخابات و امانت‌داری اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت باعث مشارکت بیشتر مردم و برگزاری انتخاباتی با شکوه می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: ۲۶ هیات اجرایی شامل چهار هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و ۲۲ هیات اجرایی فرعی درشهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر تشکیل شده است.

دهقانی افزود: آموزش مجریان انتخابات تاثیر بسزایی در سلامت و رعایت دقیق قانون انتخابات دارد به همین دلیل تا زمان برگزاری انتخابات کارگاه‌های آموزشی در تمام مناطق استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه آغاز شده و طبق قانون این هیات‌ها ۱۰ روز فرصت دارند بر اساس مستنداتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد نتیجه را به صورت محرمانه به داوطلبان اعلام کنند.

دهقانی تاکید کرد: مهمترین وظیفه مسوولان اجرایی برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی با مشارکت هرچه بیشتر مردم است.

فرماندار دشتی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعث اشراف بیشتر و بهتر مجریان انتخابات به قوانیت و دستورالعمل ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط می‌شود.

عبدالله نادری افزود: انتخابات امانتی است که مجریان وظیفه دارند آن را به صورت قانونمند و سالم برگزار کنند.

وی بر رعایت کامل بی‌طرفی، امانت‌داری و حفظ حقوق داوطلبان و مردم در تمام مراحل برگزاری انتخابات تاکید کرد.

 حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان  استان بوشهر با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان بوشهر انتخابات انتخابات مجلس حقوق مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است