Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در پیامی، انتصاب زوران تگیلتا به عنوان رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، معاون اول رییس جمهور در پیامی، انتصاب زوران تگیلتا به عنوان رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت.

جهانگیری در این پیام اظهار امیدواری کرده است با عنایت به روابط بسیار خوب دو کشور و ظرفیت‌های متنوع موجود، بیش از پیش شاهد توسعه روزافزون و تحرک بیشتر در روابط دوجانبه در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت

معاون اول رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای دریافت نشان فتح را به فرماندهان کل سپاه و ارتش تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

فرماندهان‌کل ارتش و سپاه مفتخر به دریافت نشان فتح شدنددر پیام‌ مخبر خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

سلام علیکم با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه پر افتخار در ارتقای توان دفاعی، نظامی، رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما برادر مجاهد و خستگی ناپذیر و نهاد انقلابی و خدمتگذار سپاه را در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه این نهاد عزیز برای حفاظت از آرمان های انقلاب افزوده شود.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

در پیام‌ معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و احترام، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بدین وسیله اعطای نشان «فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان نماد عملکرد آن مجموعه سرافراز و مقتدر و پر افتخار یعنی ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در راه حفظ کیان کشور، ملت و انقلاب در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم و امید است روز به روز بر انگیزه شما عزیزان ارتشی برای حفاظت آب و خاک و آسمان میهن اسلامی افزوده شود.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • (تصویر) پیام کنایه‌آمیز یار غار پوتین بعد از پیروزی او در انتخابات
  • گزارش اوجی از دستاوردهای یکساله صنعت نفت در نشست هیئت وزیران
  • در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟
  • انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • انتصاب سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت