Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در همایش شورایان منطقه ۱۹ تهران گفت: من در این جا می‌خواهم به چند نکته اشاره کنم که یکی از آن‌ها این است که ما در سیاست‌های بودجه به گونه‌ای عمل کردیم تا بودجه ریزی بر اساس اولویت‌های محله‌ها انجام شود و بر همین اساس شورایاری محله ۳ اولویت را اعلام می‌کند و شهرداران مناطق موظف هستند که بودجه لازم برای حل ۳ مشکل محلات را مورد توجه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: به آقای مظاهریان (معاون برنامه ریزی شهردار تهران) گفتم که موضوع بودجه را با نگاه شورایاری‌ها مورد توجه قرار دهد و اگر این محور مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مسجد جامعی ادامه داد: در منطقه ۱۹ ظرفیت‌ها و زمینه توسعه فراهم است و دسترسی‌ها بسیار گسترده و آسان نیز در این منطقه می‌تواند به ظرفیت‌های موجود اضافه شود.

او بیان کرد: بیشترین دسترسی به ایران و تهران در همین منطقه ۱۹ واقع شده است و باید گفت در منطقه ۱۹ بازار‌های بزرگی مانند بازار تره بار، بازار مبل، بازار خودرو، بازار پرده و ... وجود دارد که در کنار آسیب‌ها ظرفیت‌هایی را نیز ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر تهران افزود:باید به این نکته تاکید کرد بسیاری از بازار‌ها به صورت خودجوش شکل گرفته و به همین دلیل است که پارکینگ ندارد، اما وجود همین بازار‌ها منطقه را از بن بست خارج می‌کند.

مسجد جامعی ادامه داد: در منطقه ۱۹ زمین ذخیره بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن بهره برد و می‌توان گفت مشکلاتی که مطرح شد در یک نگاه توسعه‌ای می‌تواند کوچک باشد.

او بیان کرد: نسبت شورایاری‌ها بر حوزه فعالیت آن‌ها در منطقه مشابه فعالیتی است که ما در شهرداری داریم و باید گفت ظرفیت موجود همان مسئولیت محله است و نباید به این موضوع بسنده کنید که شما به عنوان شورایاران مسئول سرای محله هستید.

عضو شورای شهر تهران افزود: برخورد با شورایاران در هر نقطه و محله که باشد ما با آن برخورد می‌کنیم و در سرا‌های محله را نباید روی مردم بسته شود.

مسجد جامعی ادامه داد:شهرداری به چه شکلی به خود اجازه می‌دهد با شورایاری برخورد فیزیکی داشته باشد و شورایاران باید در سیاست گذاری محله‌ها نقش داشته باشند، زیرا این حق محله است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورایاری شهر تهران شورای شهر تهران احمد مسجد جامعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان