Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی پس از شکست 2 بر یک سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم، اما در نیمه دوم مسجد سلیمان رو به بازی مستقیم  و بلند آورد و دو گل زد. این برد را به آنها تبریک می‌گویم. 

وی گفت: ما جوانان خوبی داریم و سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال همه نتیجه را می‌بینند و کمتر می‌بینند که تیم تان خوب بازی می‌کند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا مدیریت باشگاه برای بهتر شدن نتایج به شما فرصت داده‌اند یا خیر، گفت: نه هیچ فرصتی برای من تعیین نکرده‌اند. باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که هرچند نتایج مان خوب نبوده، اما تاکنون حمایت کرده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی سایپا فوتبال مسجد نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود

بازیکنان فوتبال برای رعایت رقابت عادلانه، باید شخصا توپ را از کنار زمین بردارند. 

طرفداری | سران فوتبال انگلیس برای ایجاد رقابتی عادلانه بین تیم‌ها، قوانین جدیدای برای توپ جمع‌کن‌ها در نظر گرفته‌اند. 

به گزارش تلگراف؛ به دلیل نگرانی‌هایی که در مورد سود ناعادلانه تیم‌های میزبان از محل دریافت توپ وجود داشت، از توپ جمع‌کن‌های لیگ برتر انگلیس خواسته شده است دیگر با بازیکنان همکاری نکنند. بر اساس قوانین جدید، بازیکنان اکنون به جای دریافت توپ، باید خودشان آن را از محوطه نزدیک به کنار زمین بردارند. طبق کتابچه راهنمای لیگ برتر، توپ جمع‌کن‌ها دیگر حتی اجازه ندارند در طول بازی در کنار این جایگاه‌های مخصوص بایستند. این تغییر به این معنی است که دیگر شاهد گلی شبیه به گل دیووک اوریگی در بازی مشهور لیورپول مقابل بارسلونا در سال 2019 نخواهیم بود. جایی که ترنت الکساندر آرنولد با دریافت توپ از مرد جوان کنار زمین، به سرعت کرنر را آغاز کرد تا قرمزها به گل برسند. به‌عنوان بخشی از این تغییر، اکنون چهار توپ اضافی در کنار زمین قرار خواهد داشت. وظیفه توپ جمع‌کن‌ها این است که توپ‌ها را به جایگاه‌های خالی اضافه کنند. 

توپ جمع‌کنی که به سرعت مقدمات کرنر آرنولد را فراهم کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند