Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در مراسم تبیین نقش امر به معروف در حفظ نظام جمهوری اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یک فریاد امر به معروف از گلوی یک مرجع بزرگ سبب پیروزی انقلاب و شکست طاغوت شد و فضای انقلابی عاشق شهادت در کشور پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ما با امر به معروف و نهی از منکر شاه و بلکه آمریکا را از کشور بیرون کردیم، افزود: امام با حرکت مسلحانه مخالف بودند و فتوا به کشتن شاه ندادند چراکه حرکت احیای سنت پیامبر و بیداری مردم بود و تا مردم عوض نشوند شاه هم برود شاه دیگر می‌آید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه باید ذائقه مردم عوض شود و این مهم به وسیله امر به معروف رخ می‌دهد، تصریح کرد: این تغییر فرهنگ و فضا و ایجاد کرامت برای مردم وظایفی است که امام آغاز کرد و ما نیز باید ادامه دهیم.

او با بیان اینکه آنچه ما را در جنگ موفق کرد و بچه‌های بالغ نشده ما را به جبهه کشاند جز تبلیغ و امر به معروف نبود، ادامه داد: جبهه هشت ساله را موشک اداره نکرد بلکه امر به معروف اداره کرد چراکه در آن زمان همه عزت از آن بسیجی بود و جریان شهادت همه اذهان را به خود مشغول کرده بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اشرافیت تحقیر شد و این اثر امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی بود، ابراز کرد: مسئولان در ابتدای انقلاب عاشق خدمت بودند نه شیفته قدرت و این یعنی مقابله با منکر.    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله صدیقی امربه معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بانوان بافقی با سر دادن شعار‌هایی از جمله نیروی انتظامی تشکر تشکر، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا و... حمایت خود را از حجاب و اقدام تاثیرگذار نیرو‌های فراجا اعلام کردند. 

حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در این تجمع گفت: براساس آیات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ما است و اگر بخواهیم از نیرو‌های جان بر کف فراجا حمایت کنیم، محور و مبنای حمایت ما، دستورات قرآن کریم است. 

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله حجاب، توسط دشمن به یک چالش تحمیلی تبدیل شده است و ما باید نسبت به ملاحظات فقهی، شرعی و قانونی این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. 

سمتی بیان کرد: این تجمع‌ها هم نمادین است و هم نمادین نیست؛ نمادین است به این دلیل که همه مردم شرکت نمی‌کنند و نمادین نیست به این دلیل که این اعتقاد ما است و فقط برای این یک ساعت جمع نشدیم و قلباً با این اقدام همراه هستیم. 

اجرای سرود و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد