Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@16:00:17 GMT

تارتار: سایپا چشم به ضدحملات دوخته بود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۱۴۹

تارتار: سایپا چشم به ضدحملات دوخته بود

به گزارش ایرنا مهدی تارتار شامگاه سه شنبه پس از برتری تیمش مقابل سایپا در مسجدسلیمان بیان کرد:بازی را خوب شروع نکردیم و با توجه لغزندگی زمین کارمان روی زمین با مشکل روبه رو شد اگرچه حریف روی ضد حملات برنامه داشت و چند موقعیت روی دروازه ما خلق کرد.

وی افزود: تیم سایپا بسیار دونده بود و تمام راه های نفوذ تیم ما را بسته بود به همین دلیل با اضافه کردن بازیکنان بلند قامت سعی کردیم به محوطه جریمه آنها نزدیک شویم و خوشبختانه ۲ گل هم زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما در مقابل استقلال، نفت آبادان، شهر خودرو و پیکان با اینکه گل اول را دریافت کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم که این موضوع نشان می‌دهد شرایط خوبی داریم.
وی بدون نام بردن از کسی گفت: این برد را به آن فرد پلید و خودخواهی تقدیم می‌کنم که امروز منتظر باخت ما بود. واقعا خدا جای حق نشسته است و توصیه می‌کنم که این فرد اعمال و رفتار خود را اصلاح و درست کند و در فضای مجازی علیه تیم کار نکند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از شما برای مربیگری در تیم ملی شده است، ادامه داد:بارها این موضوع برایم پیش آمده، اما تاکنون پیشنهاد رسمی در این خصوص نداشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه همیشه آماده است که به کشورش خدمت کند گفت: تمام مربیان ایرانی دارای علم روز فوتبال بوده و حتی مقابل مربیان خارجی به پیروزی می‌رسند لذا امیدوارم این اعتماد شکل بگیرد که روزی از مربیان وطنی در تیم ملی استفاده شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان عصر روز سه شنبه با برتری ۲ بر یک نفت به پایان رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 زمین سایپا فضای مجازی مسجد نفت آبادان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خیبر در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته ی بیست و ششم دسته یک فوتبال باشگاهی کشور، عصر امروز، ۲۷ فروردین، خیبر خرم آباد در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت که این بازی با تک گل دقیقه ۵۴ طباطبایی، یک بر صفر به نفع سایپا خاتمه یافت.

خیبر با این شکست ۶۱ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • شکست خیبر در کرج
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین