Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:25:42 GMT

سال آینده نرخ گازوئیل افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۱۸۹

سال آینده نرخ گازوئیل افزایش نمی‌یابد

پول نیوز - معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: در رابطه با افزایش قیمت سوخت از جمله گازوئیل، هیچگونه پیش‌بینی در بودجه صورت نگرفته است.

به گزارش پول نیوز، حمید پورمحمدی امروز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ در نشست خبری جزئیات بودجه ۹۹، در پاسخ به این سوال که آیا برای سال آینده افزایش نرخ گازوئیل خواهیم داشت؟ گفت: هیچ پیش بینی در رابطه با افزایش قیمت سوخت از جمله گازوئیل در بودجه ۹۹ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور درباره منابع فرآورده های نفتی در تبصره ۱۴، افزود: دو برابر شدن منابع فرآورده‌های نفتی، آنالیز و تحلیل دارد و در عمل از الان این دو برابر منظور  شده و باید توجه داشت که این امر،  بنا به شرایط کشور رخ داده است.

وی ادامه داد: لحاظ کردن منابع صادرات گاز به جدول تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها، طبق اصلاح ساختار بودجه بوده و برای اینکه یارانه‌ها را شفاف کنیم، ظرفیت فرآورده‌ها را فعال‌تر کرده و معتقدیم صادرات باید در بخش هدفمندی با نرخ آزاد باشد؛ اما دولت نظرش چیز دیگری بود.

پورمحمدی در مورد علت عدم افزایش نرخ انرژی واحدهای تولیدی، تصریح کرد: یک نظر این است که قیمت سوخت و انرژی را به طور کامل باید آزاد کرد؛ اما با توجه به اینکه انرژی یک مزیت نسبی است و در این شرایطی که داریم، نظر بر این بود که انرژی با نرخ ارزان تری در اختیار تولید قرار گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نرخ گازوئیل یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید