Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کارگاه آقا مهندس عمران یا معماری بصورت تمام وقت حداقل مدرک دانشگاهی لیسانس یا بالاتر دارای پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی پایه 1 یا 2 - گرایش عمران یا معماری با صلاحیت اجرا دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس و اتوکد و سایر نرم افزار های مرتبط از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل: arg.construction.group2018@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری را در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌دهد.

رضا محمدنژاد افزود: شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند. سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در این خصوص سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

رضا محمدنژاد با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

دیگر خبرها

  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق