Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:57:25 GMT

یک کارگر در ریزش معدن ذغالسنگ پابدانا جان‌باخت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۳۶۴

یک کارگر در ریزش معدن ذغالسنگ پابدانا جان‌باخت

ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان از جان‌باختن یک کارگر معدن ذغالسنگ پابدانا به دلیل ریزش معدن خبر داد.

دکتر "محمد صابری" در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به‌علت ریزش قسمتی از معدن ذغال‌سنگ پابدانا در کوهبنان در ساعت 17 و 13 دقیقه امروز 19 آذرماه متاسفانه یک کارگر (حدودا ۳۵ ساله) قبل از رسیدن آمبولانس جان باخته است شایان ذکر است این حادثه مصدوم نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه ریزش معدن اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بازگرداندن انگشتر ۵۰ میلیاردی در کیش

«مهرداد تاوتلی» با اعلام این خبر اظهار کرد: کارگر این هتل یک انگشتر گران قیمت به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را که متعلق به یک مسافر بوده و در اتاق هتل جا مانده بود، به مدیریت هتل تحویل داد تا به صاحب خود بازگردانده شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: پس از اعلام کشف یک انگشتر در اتاق هتلی در کیش، با توجه به اینکه هیچ اعلام مفقودی به ثبت نرسیده بود، بررسی مشخصات اتاق و تلاش برای برقراری تماس با مسافر در دستور کار قرار گرفت.

تاوتلی بیان کرد: پس از تماس با این بانوی مسافر، وی از تهران و طی یک پرواز مجدد، شخصا برای تحویل گرفتن انگشتر به کیش بازگشت.

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش با اشاره به رویکرد حرفه‌ای حاکم بر گردانندگان و عوامل هتل‌های این جزیره، بیان کرد: جهت الگو سازی در این راستا، طی یک مراسمی از این کارگر به عنوان همکار متعهد و نمونه در حوزه هتلینگ جزیره کیش تقدیر شد.

وی اضافه کرد: آموزش‌های فصلی کارکنان و مدیران هتل‌های جزیره کیش انجام و تلاش‌ها برای حرفه‌ای سازی این صنعت در کیش ۲ چندان شده است.

دیگر خبرها

  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • جزییات بازگرداندن انگشتر ۵۰ میلیاردی در کیش