Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی، نخستین شورای حکمیت ورزش کشور با اعطاء احکام اعضای این شورا در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد.

حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بعدازظهر سه شنبه ۱۹ آذر در این مراسم اظهار کرد: ورزش می‌تواند ناکامی‌های حاصل از تحریم را برطرف کند.

وی با اشاره به نخستین شورای حکمیت ورزش کشور، افزود: اعضای این شورا از دلسوزان ورزش بوده و در این حوزه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از مشکلات ورزشکاران پیش از اینکه در رسانه منعکس شود، در شورای حکمیت بررسی و رفع خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های ورزش، بحث حواشی ورزشی بوده است که به سرعت نیز در اثر ناآگاهی در فصای مجازی منتشر می‌شود، همین مسئله باعث شد ظرفیت بدنه ورزشی استان در مسیر اهداف توسعه ورزشی قرار نگیرد و از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشود.

وی تصریح کرد: با وجود این عوامل به این نتیجه رسیدیم که باید ساختاری برای رسیدگی به مشکلات ورزشی از جمله ضعف پاسخگویی هیات‌های ورزشی و دست اندرکاران این حوزه ایجاد شود.

وی افزود: هدف این شورا این است که از طریق گفتمان سازی موضوعات را از نظر حقوقی و حقیقی و اداری بررسی کرده و رای نهایی در هیات صادر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: عدم تعامل بین انجمن‌های دانشگاهی و کارگری از جمله مهم‌ترین مشکلات هیات ورزشی است که باید تعامل افزایش یابد.

عزیزی با بیان اینکه در بدنه شورای حکمیت ابعاد فنی، حقوقی نیز بررسی می‌شود، تصریح کرد: جشنواره شکوه پیوند به همت مجمع خیرین ورزشیار استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سفر معاون امور جوانان وزارت ورزش به خراسان جنوبی، اظهار کرد: از طریق خیری 50 میلیارد تومانی برای تاسیس مجتمع یا دهکده ورزشی فرهنگی استان جذب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از تلاش‌ها برای راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان گفت و خاطرنشان کرد: دوازهمین یادواره شهدای خراسان جنوبی و اولین یادواره شهدای مدافع حرم در دی ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب